لاله افتخاری در گفتگو با «بسیج» تشریح کرد

هویت بخشی به نسل جدید با حمایت از سینمای دفاع مقدس

نماینده سابق مجلس گفت: وزارت ارشاد باید فایلی برای دفاع مقدس باز کند و جایگاه خاصی برای این مسئله در نظر گیرد، این موضوع نباید مورد غفلت قرار بگیرد. کشورهای دیگر برای خود سرباز گمنام درست می کنند و کارهای مختلف اینچنینی انجام می دهند و می خواهند به مردم خود هویت بخشند و ما که از این نمونه ها فراوان داریم باید قدرشناس باشیم و فرهنگ دفاع مقدس را گسترش دهیم.
کد خبر: ۸۷۱۸۵۲۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
لاله افتخاری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: به هر حال با توجه به گستره ابعاد دفاع مقدس و اهمیت آن هم به جهت الگوسازی برای کشورهای دیگر و هم هویت سازی برای جوانان که آن زمان هنوز متولد نشده بودند و هم قدرشناسی از ارزش های دفاع مقدس نیاز است که دقت بیشتری شود و سرمایه گذاری در زمینه تولید فیلم ودر سینما صورت گیرد.

وی افزود: بحث اصلی سینما باید در مورد دفاع مقدس باشد در ابعاد مختلف خانواده ها که خود این می تواند خیلی جاذبه دار باشد، همسران و فرزندان و پدر ومادرهای شهدا، در بعد خود رزمندگان، جانبازی آنها و نقشه های دشمن در مورد همه این ها می تواند کار شود، اما متاسفانه مورد غفلت قرار می گیرد و امروز دنیا مطالبه گر است برای اینکه بتواند فرهنگ مقاومت را به خوبی پیاده کند.

افتخاری تصریح کرد: وزارت ارشاد باید فایلی برای دفاع مقدس باز کند و جایگاه خاصی برای این مسئله در نظر گیرد، این موضوع نباید مورد غفلت قرار بگیرد. کشورهای دیگر برای خود سرباز گمنام درست می کنند و کارهای مختلف اینچنینی انجام می دهند و می خواهند به مردم خود هویت بخشند و ما که از این نمونه ها فراوان داریم باید قدرشناس باشیم و فرهنگ دفاع مقدس را گسترش دهیم.

ارسال نظرات