پیگیری صنایع تبدیلی کشاورزی و دامی از اقدامات بسیج سازندگی

سردار بابایی در حاشیه بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان محمودآباد گفت: بسیج از مدت چهار سال قبل در این عرصه وارد شده و امسال هم کار صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و دامی را مدنظر دارد.
کد خبر: ۸۷۱۸۵۴۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، سردار محمد حسین بابایی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سپاه کربلای استان در سال‌جاری تعیین یک نوع محصول برای هر شهرستان است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان محمودآباد، بسیج را بخش مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و با اشاره به چهار سال حضور بسیج در عرصه بسیج اقتصادی و سازندگی، تصریح کرد: بسیج چهار سال در این عرصه وارد شده و امسال کار صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و دامی را مدنظر دارد.

وی با تشریح اقتصاد مقاومتی، افزود: تکلیف مردم و مسؤولان در سال‌جاری این است که شرایطی را برای تولید و توسعه اشتغال و ساماندهی اقتصاد را فراهم کنند که با تعریف اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته باشد به نحوی که فشارهای درونی و بیرونی هیچکدام به اقتصاد ما لطمه نزند.

این مسؤول ادامه داد: هر شهرستان با انتخاب یک تولید به‌عنوان قطب آن محصول مطرح می‌شود تا بتوانند رونقی به بازار داده و محصول خود را در سراسر استان با یک نماد مشخص تجاری سازی کنند.

بابایی تصریح کرد: به‌عنوان نمونه تولید تخم و گوشت بلدرچین برای محمودآباد مشخص شده است و مسؤولان باید برای دریافت مجوزهای بهداشتی و عرضه در محل را با هماهنگی مسؤولان از جمله فرماندار و فرمانده سپاه دریافت کنند.

وی، پیگیری دیگر نیازهای مردم در آینده را از دیگر برنامه‌های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی خون تازه‌ای در رگ اجتماع تزریق و شور و نشاط انقلابی را تأمین می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار