خبرهای داغ:
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در اداره فنی و حرفه ای شهرستان کنگاور گفت: کارآموزی که وارد مجموعه می شود با آموختن مهارت مناسب توانایی ورود به بازار کار و رقابت در بازار را داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۰۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، حسن سلیمانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در جمع مربیان و مسئولین سازمان فنی و حرفه ای کنگاور اظهار داشت: در هشت سال گذشته پس از بررسی ها و جلساتی که برگزار شد همچنین با نظر کارشناسی شده مقرر بود که مرکز کنگاور به مرکز فناوری و اطلاعات استان تبدیل شود و به مراتب دیگرشهرستان ها نیز هرکدام بر اساس شرایط کارآموز به مرکزی تخصصی در یک رشته خاص تبدیل شود،اما باید در نظر داشت که آیا این برنامه ها عملی شده است یا خیر.

 

وی با ابراز خرسندی از اینکه خوشحال است که اولین حضور خود را در میان پرسنل این اداره دارد،اظهار داشت:مطمئن هستیم کاستی ها و نواقص فراوان است و نمی شود دست رودست گذاشت و حرکتی نکرد،لذا با توجه به ظرفیت موجود و امکانات و تجهیزاتی که در حال حاضر وجود دارد کار کنیم و تلاش ما بر این است که با تخصیص تجهیزات جدید و به روز تحولی در سیستم ایجاد کنیم،لذا انتظار داریم که نیرو های آماده ورود به بازار کار پرورش پیدا کند.

 

نماینده مردم کنگاور صحنه و هرسین گفت: باید کارآموزی که وارد مجموعه می شود با آموختن مهارت مناسب توانایی ورود به بازار کار و رقابت در بازار را داشته باشد،نه اینکه طوری شود که فقط به عنوان اوقات فراغت به مجموعه نگاه کرد.

 

سلیمانی تصریح کرد: در صورتی که کارآموزان توانایی ورود به بازار کار را داشته و مشکل مالی مانع آنها باشد ،ما قول مساعدت جهت کرفتن وام و راه اندازی کسب و کار را می دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه اگر مسئول قولی می دهد متعهد با عملی شدن آن است گفت: سعی ما بر این است که به مردم قول هایی بدهیم که حتما عملی شود.

 

وی در سوال یکی از مربیان قراردادی که آیا امید به استخدام هست یا خیر گفت: طبق اصل 45 قانون اساسی استخدام بر اساس فراخوان و به صورت آزمون باید انجام شود،و در یک سازمان باید یک پست سازمانی و تعریف شده برای جایگاه هر کارماند یا نیرو وجود داشته باشد،لذا درخواست برای پستی که هنوز تعریف نشده و در سازمان رسمیت پیدا نکرده غیرممکن است.

ارسال نظرات