خبرهای داغ:
یادداشت /فاطمه جهانبخش

مشابه نوشته‌های پشت کامیون!!!!

نوشته های پشت مانتویی (بروزن نوشته های پشت کامیونی!) در ادامه می نویسیم و انتظار ما تنها کمی تامل.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۲۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سال ها است که در ایران ما پیروی از مد اشاعه یافته و خواسته یا نا خواسته رنگ ها، مدل ها و سبک پوشش بدون اطلاع از فلسفه آن در دست تمامی افراد جامعه دیده می شود،حال در دهک های برتر با مارک  های معروف و در دهک های پایین تر جامعه با خرید جنس های بی کیفیت و قاچاق چینی نمود پیدا می کند.

اما این روز ها آنچه بیشتر شوکه کننده است حضور ملکه هایی است که کوچکنرین توجهی به نوشته‌های پوشاک خود ندارند.

اینکه این پوشاک و به صورت ویژه مانتو ها از چه زمانی وارد مد پوشاک ایران شده اند می توان یه سال گذشته و طرح هایی اشاره کرد که ابتدای امر تنها به گل و بلبل و گاهی نقش های متفاوت از چهره ها  خلاصه می شد ولی امروز آنچه که می بینیم بسیار متفاوت و در نوع های دیگری است.

طرح مانتو ها از نوشته های روز نامه‌ای و نقش و نگار به ناگهان به معرفی خود به عنوان ملکه تغییر یافته است و این مسئله نمی تواند بی دلیل باشد و مانند همیشه می توان به این نتیجه رسید که دستهایی ذهن های مشتاق و بی اطلاع ما را به سمتی که می خواهند به صورت نامحسوسی راهنمایی می کنند.

نوشته ها گاها به نکات سیاسی، دینی و جنسی اشاره می کنند که اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان از مفهوم آنها اطلاعی ندارند.

اگر سلیقه ها به پوشاک با نوشته تمایل دارند باید به این نکته هم اشاره کنیم که حدود 8 سال پیش پوشاکی با نوشته های فارسی به بازار ارائه شد و به طرح های نیمایی معروف شدند که استقبال از آنها در پایین طرین سطح قرار داشت و هنوز هم این طرح با مهجوریت به راه خود به امید استقبال ادامه می دهد.

از ایراد هایی که ما و جامعه ایرانی وارد است  به همان علاقه و کامل دانستن وسایل خارجی برمی گردد و در ادامه  با کلاس(!) و یا لوکس دانستن نوشته لاتین نمود می یابد.

کلام پایانی اینکه چقدر خوب می شداگر به فلسفه هر چیز عجیبی که خارق العاده و جذاب می دانیم بیشتر توجه کنیم و خود را بازیچه دست های کثیفی که تنها پول و زیرسوال بردن عقاید یک ایران اسلامی برایشان ارزش دارد قرار نگیریم.

چند جمله از نوشته های پشت مانتویی (بروزن نوشته های پشت کامیونی!) در ادامه می نویسیم و انتظار ما تنها کمی تامل.

Keep calm and  Im queen

آرامشتو حفظ کن، من ملکه ام

Keep calm and take positive

آرامشتو حفظ کن  و  مثبت اندیش باش

Just look, don’t touch!

فقط نگاه کن،دست نزن

I was bad girl in all of my life

من در تمام زندگیم دختر بدی بودم

Keep calm and not different between girl and woman

آرامشتو حفظ کن،فرقی بین یه دختر و یک زن وجود نداره!

I was born orginal, I am not copy

من اصل به دنیا اومدم،کپی نیستم

Who says I am not beauty queen!

کی گفته من ملکه زیبایی نیستم!

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها