رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلای ایران در گفتگو با «بسیج»:

فیش‌های نجومی بیانگر تبعیض اقتصادی در جامعه بود

عبادلله محمد ولی با بیان اینکه امیدواریم روزی را شاهد باشیم که هیچگونه تبعیضی نباشد افزود: باید دقت لازم توسط مسوولان انجام شود تا در جامعه عده‎ای خاص، فیش نجومی نگیرند و موجب دلسردی مردم نشوند.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۳۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

عبادلله محمد ولی رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلای ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: باید در جامعه، تعادل اقتصادی را برقرار کنیم همه باید از منابع و الطاف نظام جمهوری اسلامی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه روزی را شاهد باشیم که هیچگونه تبعیضی نباشد افزود: باید دقت لازم توسط مسوولان انجام شود تا در جامعه عده‎ای خاص، فیش نجومی نگیرند و موجب دلسردی مردم نشوند.

رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلای ایران اذعان داشت:  اعتقاد من این است باید با حرکت هایی که خلاف مسیر نظام اسلامی است کنترل و نظارت دقیق صورت بگیرد و باید رویکرد متحدی داشته باشیم.

محمد ولی اذعان داشت: در چندین سال اخیر،مردم با شرایط سخت اقتصادی اعم از تحریم و رکود روبرو بوده اند باید تلاش کنیم همه مردم از نعمت نظام جمهوری اسلامی برخودار باشند و روزی را شاهد باشیم که هیچگونه تبعیض حقوقی ایجاد نشود.

ارسال نظرات