فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در سالروز عملیات مرصاد:
سرهنگ افشار محمدی گفت: دشمنی که در عملیات مرصاد از مردم انقلابی شکست خورده امروز می خواهد از راه نفوذ برای سست کردن باور و اعتقادات جوانان ما وارد شود.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۹۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در سالروز پیروزی عملیات مرصاد و روز ملی اسلام آبادغرب اظهار کرد:گرامی میداریم سالروز عملیات مرصاد را که تبلور ایمان و همدلی بود روزی که مردم مهر پایانی بر عمر منافقین زدند، منافقین کوردلی که به آمریکا اعتماد کردند و روبروی ملت خودشان اسلحه کشیدند امروز ببینید وضعیت فلاکت بار منافقین را که هروز بین کشور های ظالم مثل تفاله ای دست به دست می شوند منافقین از خط الهی و خط ولایت خارج شدند و امروز به عنوان یک گروه بی آبرو در میان مسلمانان جهان و مردم ایران هستند.

 

وی افزود:امروز وضعیت منافقین طوری است که سردمداران و حامیان آنها رژیم آل سقوط و صهیونیسم کودک کش است اما به برکت خون شهیدان ایران اسلامی امروز امن ترین کشور دنیاست والحمدالله در تمام عرصه های مختلف مثل ستاره ای درخشان در آسمان جهان می درخشد و رمز موفقیت و ماندگاری شهداء انقلابی و عاشوایی نگاه کردن و گوش به فرمان حضرت امام بودن بود.

 

سرهنگ محمدی اظهار کرد:امروز لشگر فرهنگی و سیاسی و اقتصادی  دشمن برای سست کردن اعتقادات دینی و اعتقادات سیاسی تقویت نارضایتی ها و جذب جوانان تاثیر گذار می باشد وهمانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند باید انقلابی بود و انقلابی عمل کرد و انقلابی ماند .

 

وی افزود:برکسی پوشیده نیست که دشمن در حال مدیریت جهان اسلام از دو طریق است  یکی بی تفاوت کردن ما نسبت به ارزش ها  و شهداء  و در اصل گرفتن سیرت انقلابی و گسترش افراطی گری در جهان اسلام  که همین داعش نمونه آن می باشد.

 

محمدی خاطر نشان کرد:دشمنی که در عملیات مرصاد از مردم انقلابی شکست خورده امروز می خواهد از راه نفوذ برای سست کردن باور و اعتقادات جوانان ما وارد شود و مردم اسلام آبادغرب نباید دلاور مردی سه برادر شهید مظفر و شهیدانی چون زمانی ها را  فراموش کنند.

 

وی عنوان کرد:آمریکای جنایت کار که امروز خود را به عنوان مدافع حقوق بشر میداند مگر ما فراموش میکنیم که حامی اصلی منافقین آمریکا بود و همین منافقین بودند که در بیمارستان امام خمینی اسلام آباد به کسی رحم نکردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد:در پایان از حضور مردم شهید پرور، نمایندگان مجلس،مسئولین ادارات،فرماندهان نواحی و زحمات همه کسانی که در برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش نمودند تشکرمی کنم .

ارسال نظرات