عبادالله محمد ولی گفت: آینده طلا رو به بهبود است در آینده عرضه و تقاضا در بازار طلا افزایش می‎یابد.
کد خبر: ۸۷۱۸۸۰۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

عبادلله محمد ولی رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلای ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نگرانی مردم از امنیت سرمایه در بازار طلا اظهار داشت: بازار طلا امن است و این را از این جهت که از فعالان حوزه طلا هستم و سبب دلگرمی مردم شود مطرح نمی‎کنم.

وی با بیان اینکه آینده طلا رو به بهبود است افزود: فلز طلا یک کالای سرمایه ای هست و در طی تاریخ 30 سال گذشته مردم  دیدگاه سرمایه ای به این فلز نگاه می کردند، افزایش قیمت طلا در آینده می‎بینیم نه به جهت اینکه قیمت‎ها بالا می‎رود بلکه در آینده عرضه و تقاضا در بازار طلا افزایش می‎یابد که دلایل مختلف دارد در حال حاضر عرضه طلا در بازار فراوان است ولی تقاضا کم است.

محمد ولی اذعان داشت: در گذشته طلا کالایی بوده که آحاد مردم تمایل به خرید این مصنوعات داشتند و به عنوان ارزش افزوده مطرح بوده است .

رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلای ایران اذعان داشت: بهترین پیشنهاد من این است که مردم پول و سرمایه خود را به سمت بازار طلا بیاورند، پیش بینی من بر این است که قیمت طلا و فلزات قیمتی رو به افزایش است و در کوتاه مدت آرام شود ،بهترین اطمینان خرید مصنوعات طلا و جواهر است و مردم می‎توانند پول و سرمایه خود را تبدیل به محصولی کنند که از زر و زور در زمانی که دغدغه دارند استفاده کنند.

ارسال نظرات