علیرام نورایی در گفتگو با «بسیج»:

کار در حوزه دفاع مقدس در حد حرف باقی مانده است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: کار در حوزه دفاع مقدس فقط در حد حرف باقی مانده و روز به روز هم کمتر می شود و به خاطر همین است که دیگر خبری از تولیدات خوب و فاخر در حوزه دفاع مقدس نیست.
کد خبر: ۸۷۱۸۸۴۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در حوزه سینمای دفاع مقدس زمانی که حرف از جنگ بین ایران و عراق می شود راجع به دفاع مقدس صحبت می شود، ولی پای عمل که می رسد برای ساخت یک فیلم دفاع مقدسی هیچ کسی برای حمایت کردن پیشقدم نمی شود.

وی افزود: من به عنوان یک بازیگر که تجربه حضور در چند کار مربوط به دفاع مقدس را داشتم می دانم که تهیه کنندگان ما خیلی با محدودیت روبرو بودند در صورتی که برای همچین اتفاق بزرگی که این همه ما شهید و جانباز دادیم فکر می کنم که باید خیلی آدمها که لااقل در صحبت هایشان احترام قائل هستند بیایند پای کار بایستند و پیشقدم شوند وشرایط را فراهم کنند که در این مورد فیلم در خور این عزیزان ساخته شود که متاسفانه این طور نیست.

نورایی تصریح کرد: کار در حوزه دفاع مقدس فقط در حد حرف باقی مانده و روز به روز هم کمتر می شود و به خاطر همین است که دیگر خبری از تولیدات خوب و فاخر در حوزه دفاع مقدس نیست.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: ما برعکس عمل می کنیم اسم دفاع مقدس را یدک می کشیم ولی اثری تولید نمی کنیم، ولی آنطرفی ها بابت حملات نامقدس و تجازوهای نامقدسشان به کشورهای دیگر از تمام ابزار تبلیغاتی و امکاناتشان استفاده می کنند، من ایرانی که خودم شاهد دورا ن دفاع مقدس در زندگی ام بوده ام از دیدن فیلم های هالیوودی تحت تاثیر قرار می گیرم و نگران قهرمان های امریکایی هستم که می دانم در حال تجاوز به کشورهای دیگر هستند.

نورایی افزود: مسئولیت پذیری خیلی ها باید در این زمینه بیشتر شود و این هم فقط به فیلم ساز ها بر نمی گردد چرا که اکثر مواقع فیلم ساز را تنها می گذارند ، سینمای جنگ و سینمای اکشن واقعا سینمای پر هزینه ای است و به نظر من خیلی خیلی احتیاج به حمایت و پشتیبانی از سوی نهادهای مختلف دارد.

ارسال نظرات