هدایت الله خادمی با بیان اینکه مردم به فکر سیر کردن خودشان هستند نه خرید و مصرف زیور آلات افزود: وضعیت رکود اقتصادی شدت گرفته و مردم درآمد و سرمایه‎ای ندارند که بتوانند وارد بازار طلا کنند.
کد خبر: ۸۷۱۸۸۷۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه برجام انتظارات اقتصادی صنف طلافروشان را برآورده نکرد اظهار داشت: از آنجایی که طلا فروشی یکی از صنایع مهم کشور محسوب می‎شود و بازار طلا، سرمایه بر است و هم بازار مصرف خوبی دارد.

وی با بیان اینکه مردم به فکر سیر کردن خودشان هستند نه خرید و مصرف زیور آلات افزود: متاسفانه وضعیت اقتصادی کشورمان خوب نیست، وضعیت رکود اقتصادی شدت گرفته و مردم درآمد و سرمایه‎ای ندارند که بتوانند وارد بازار طلا کنند.

عضو کمیسیون انرژی بیان داشت: در گذشته بازار طلا متقاضیان زیادی برای این کالا  داشته است دارای دو بعد زینتی و سرمایهای توامان مهم بوده است  لذا رسم بر این بوده است که مردم در مناسبت ها طلا خریداری می‎کردند و به عنوان پس انداز در مواقع مورد نیاز به فروش می‎رساندند.

خادمی بیان داشت: وضعیت بازار کسادی طلا نشان دهنده وضعیت بد اقتصادی مردم است و مردم توانایی تامین خرید نیازهای ضروری ندارند لذا نمی توانند به سمت کالاهای سرمایه‎ای روی بیاورند لذا تعطیلی صنوف طلا به ضرر اقتصاد کشور است و موجب بیکاری افراد بسیاری می‎شود.

ارسال نظرات