خبرهای داغ:
واهمه از اقتدار امنیتی ایران

ادعای سرویس جاسوسی عربستان در شبکه سلطنت طلبان

برنامه "زمان انتخاب" در شبکه ربع پهلوی، ادعای پایه‌گذاری تروریسم در جهان توسط نظام جمهوری اسلامی ایران را با تبلیغات در خصوص اسلام هراسی انجام داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۸۸۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، شبکه سلطنت‌طلب افق ایران که وابسته به ربع پهلوی بوده، دریکی از برنامه‌های این شبکه بنام زمان انتخاب سعی می‌کند اقدامات اخیر نهادهای اطلاعاتی ایران را به نحو مطلوب خود تخریب نماید.

 

این شبکه با ادعای اینکه پایه‌گذاری تروریسم نظام ایران بوده، همچنین تبلیغات مختلف در خدشه وارد نمودن به دین اسلام، سابقه حمایت دستگاه‌های امنیتی و نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی از امنیت شهروندانشان را دارای سابقه مثبتی نمی‌داند.

 

گویا در این برنامه قصد بر این است که سه محور اسلام، پایه‌گذاری تروریست در نظام ایران، نهادهای امنیتی زیر سؤال برده شود و آن‌ها را جملگی به ایران و جمهوری اسلامی مرتبط سازند.

 

سلطنت‌طلبان سالهای زیادی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رؤیای بازگشت به قدرت بوده و کم‌کم به این نتیجه رسیده‌اند که این موضوع خیالی باطل بیش نبوده، پس توان ناچیز خود را در انتشار اخبار کذب و شایعات در خصوص بدنامی نظام و دین اسلام قرار داده‌اند.

 

قسمت‌هایی از همین برنامه در ذیل آورده شده است:

"از درون خاک کشوری مانند عراق یا سوریه که متأسفانه بخشی از خاک این دو کشور در تصرف نیروهای تندرو اسلامی یعنی گروه داعش است. مقامات اطلاعاتی و امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی بارها و بارها پرطمطراق باد در غبغب انداخته‌اند و گفته‌اند توانسته‌اند طرح‌های تروریستی داعش در داخل ایران را کشف و خنثی کنند. اما آیا به‌راستی آن‌ها حقیقت را می‌گویند و آیا به‌راستی داعشی‌ها در خاک ایران به دنبال اهداف خاصی هستند. بااینکه اخیراً رسانه‌های جمهوری اسلامی در یک نمایش تبلیغاتی از اکتشاف بخش عمده‌ای از بدنه فعال یک گروه وابسته به کشورهای بیگانه و گروه داعش خبر داده اما برخی رایزنی‌های مهم و کمی هم از دید من و تو دورمانده نشان می‌دهد که مسئولان حکومتی و امنیتی بیشتر با اهدافی خاص اقدام به برخورد با اهداف تروریستی می‌کنند و یا در پناه رفتارهایی ازجمله مبارزه با تروریسم می‌کوشند تا برخی از شهروندان ایرانی خصوصاً شهروندانی که در حوزه‌های جغرافیایی مرزی و خصوصاً اقلیت‌های قومی هستند را مورد ارعاب و برخوردهای تند قرار دهند. "

به جرئت می توان اذعان نمود که آبشخور چنین ادعاهایی تنها سرویس های جاسوسی غربی عربی بالاخص عربستان است که در رسانه های ضدایرانی مطرح می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار