هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد ایران هراسی و اسلام هراسی با وارد کردن اتهام به ایران و القا همکاری ما با داعش در موضوعات تروریستی به جهانیان است.
کد خبر: ۸۷۱۸۸۸۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کارشناس سیاسی مازندران گفت: بی صدایی قتل و عام و  تروریست در مناطق کشورهای اسلامی و سر و صدای این اقدامات در کشورهای اروپایی و غربی  دوگانگی در سیاست است لذا حوادث تروریستی گسترده تر در  عراق، سوریه، یمن، افغانستان و کشتار زنان، کودکان پیران و مردم مظلوم و بی گناهش، کمترین نگرانی ای از سوی دولتمردان  و نهاد های بین المللی در محکومیت فجایع یاد شده مشاهده نمی شود.

 محمد رضا مسکینی کارشناس سیاسی مازندران در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران عنوان کرد: بعد از شکست سیاست جنگ طلبانه رژیم سعودی در یمن و سوریه  و عصبانیت همراه با بی تدبیری آنان در رفتار با جمهوری اسلامی ایران، آنان وادار به اقدام  عملیات های متعدی  شدند که یکی از آن اقدام  اجرای عملیات تروریستی و اتهام زدن به ایران بود.

 این کارشناس  با اشاره به هدف دشمنان جمهوری اسلامی  در خصوص القا ایران هراسی و اسلام هراسی در جهان افزود: انگیزه دشمن از اقدامات تروریستی  وارد کردن اتهام به ایران و القا همکاری ایران با داعش در موضوعات تروریستی به جهانیان است.

 مسکینی با بیان  اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری، شاهد ترور شخصیت های طراز اول و موثرش بوده و همواره اقدام تروریستی را در داخل و خارج کشور محکوم کرده اظهار داشت: گرچه اتهامات واهی حامیان و عاملان اصلی تروریست، جمهوری اسلامی را متهم به همدستی با تروریست ها می کنند، اما خوشبختانه حوادث تروریستی هفته گذشته آلمان توسط نوجوان 18 ساله آلمانی الاصل منتسب به تبار ایرانی، ثابت کرد فرد تروریست  با توجه به اینکه اجدادش هم در آلمان متولد شده اند  و سالها در آنجا زندگی می کردند، هیچ رمز و رازی با جمهوری اسلامی ایران نداشت.

کارشناس سیاسی مازندران با اشاره به بی تفاوتی برخورد برخی در مسئله قتل و عام و  تروریست در مناطق کشورهای اسلامی و سر و صدای  دولتها پس از ترور در کشورهای اروپایی و غربی  آنرا دوگانگی در سیاست خواند و گفت: با وجود وقوع حوادث تروریستی وخیم و گسترده تر در  عراق، سوریه، یمن، افغانستان و کشتار زنان، کودکان پیران و مردم مظلوم و بی گناهش، کمترین نگرانی ای از سوی دولتمردان  و نهاد های بین المللی در محکومیت فجایع یاد شده مشاهده نمی شود، اما اقداماتی نظیر آلمان  حتی در حد و مقیاس کوچک با انگیزه انتقام ناشی از افسردگی فرد مظنون،  فورا  هیا هو  کرده و بیانیه و ... صادر می کنند.

وی  با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه از اقدامات تروریستی حتی در شکل و اندازه کوچک حمایت نمی کند و همواره آنرا محکوم دانسته اضافه کرد:  در ماجرای تروریستی توسط جوان افسرده ی دارای اختلال روانی آلمانی الاصل، قبل از آنکه  هویت وی فاش شود، وزارت خارجه جمهوری اسلامی آن را محکوم می کند و بعد از مدتها مشخص می شود که این فرد چه هویتی داشت و اصلا دارای شخصیتی بیمار  بوده  و با بیماری افسردگی و اختلات روانی مواجه بوده است که به لحاظ بروز جنون آنی  اقدام به کشتار  مردم پیرامون خود کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها