نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: همه دستگاه ها و نهاد های مسئول وظیفه دارند به حل موضوع اعتیاد و افزایش آن حساس باشند و تدابیر خاص خود را در این رابطه بیندیشند.
کد خبر: ۸۷۱۸۸۹۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

اکبر رنجبر زاده نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش روز افزون معضل اعتیاد در جامعه و آسیب های ناشی از آن اظهار داشت: در بحث معضل اعتیاد به عنوان یکی از معضلات اساسی امروز جامعه ما که آمار رو به رشدی هم دارد بحث پیشگیری و درمان مطرح است.

وی با اشاره به لزوم حساسیت هرچه بیشتر مسئولان بر معضل اعتیاد در کشور و صورت دادن اقدام فوری در خصوص کاهش آن افزود: البته اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش و مقابله با معضل اعتیاد در کشور بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا همه دستگاه ها و نهاد های مسئول وظیفه دارند روی این موضوع حساس باشند و تدابیر خاص خود را در این رابطه بیندیشند.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاه به عواقب خطرناک استفاده از مواد مخدر برای جوانان خاطر نشان کرد: لذا باید فضای پیرامون جوانان و نوجوانان جامعه را به سمت و سویی ببریم که به مواد مخدر و اعتیاد به آن گرایش پیدا نکنند و گرفتار عواقب سوء و خطرناک ناشی از استفاده از مواد مخدر نشوند.

ارسال نظرات