خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: به همت قسمت فرهنگي – اجتماعي سپاه ملكان جلسه طرح تعالي گردشگري(پاتوق فرهنگي) با حضور امام جمعه و شهردار ملكان و فعالان فرهنگي این شهرستان در محل اتاق جلسات فرماندهي سپاه ملكان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۲۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در اين جلسه گفت: اگر فضاهاي تفريحي مديريت نشوند ما بايد شاهد بروز ناهنجاري ها و حضور افراد بي بندوبار و بدحجابي هاي لجام گسيخته در اين فضاهاي فرهنگي باشيم بنابراین لازم است مسئولان امر در ساماندهي فرهنگي و مديريت فضاهاي عمومي اهتمام ورزند و در اين زمينه تعلل نكنند.

حجت الاسلام روح اله مهدي نيا افزود: مردمي كه با حضور خود در اماكن فرهنگي و فضاهاي تفريحي مي خواهند شادترين اوقات خود را سپري کنند عمومأ مردمي متدين هستند ولي حضور عده اي عناصر بدحجاب اين فضاها را آلوده مي كند و لازم است با مديريت و با به دست گرفتن چنين فضاهايي در جهت حفظ هنجارهاي ديني و انقلابي و ملي كمك كار مردم باشيم.

وی خاطرنشان كرد: متأسفانه گاهي اوقات سطح تبليغات كالاهاي خارجي و تبريك هايي كه از سوي مردم و نهادها در سطح شهرها خودنمايي مي كند بسيار بيشتر ازسطح تبليغات ديني و انقلابي ميباشد.

حجت الاسلام مهدی نیا ادامه داد: اينكه با بالا و پايين شدن يك مسئول و انتصاب يك مسئول هزينه هاي زيادي براي تبريك انجام مي گيرد نگران كننده است در حالي كه در همان شهر براي تبليغات مناسبت هاي ديني و ايام اله ها چنين فعاليت ها و هزينه هايي صورت نمي گيرد و لازم است مسئولان فرهنگي هشيار باشند و به مسئوليت ديني و انقلابي خود عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها