ارتش سوریه اعلام کرد که تمامی راه‌های امداد رسانی به تروریست‌ها در حومه شرقی حلب به صورت کامل قطع شده است.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۳۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری سوریه سانا، ارتش سوریه اعلام کرد که تمامی راه های  امداد رسانی به تروریست ها در حومه شرقی حلب به صورت کامل قطع شده است.

فرماندهی ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای طرح بازگرداندن امنیت و ثبات به حلب واحدهایی از نیروهای مسلح ماموریت خود را در شمال حلب با موفقیت به انجام رساند و تمامی راه های امداد رسانی و معابر تروریست‌ها برای ورود سلاح و نیرو به مناطق شرقی حلب را به صورت کامل قطع کرد.

در بیانیه ارتش سوریه تاکید شده است که ارتش تاکید خود را بر لزوم حفظ سلامت شهروندان اعلام می‌کند و از همه آنها می‌خواهد که با ارتش همکاری کنند تا درگیری‌ها در این مناطق متوقف شود و بار دیگر ثبات به حلب بازگردد و خدمت رسانی به شهروندان در زمینه برق، مدارس، بیمارستان برقرار شود.

ارتش سوریه تاکید می‌کند: برای جلوگیری از خونریزی به تمامی افراد مسلح در محله‌های شرقی حلب یک فرصت واقعی برای سازش داده خواهد شد تا سلاح خود را تحویل دهند. کسانی که مایل هستند می توانند در حلب بمانند و سلاح خود را تحویل بدهند و یا شهر را ترک کنند و از همه می‌خواهیم که منافع ملی را برای بازگشت امنیت و ثبات به حلب در نظر بگیرند.
ارسال نظرات