حجه الاسلام دارابکلایی در گفتگو با بسیج مازندران:

قدرت حاکمیت غرب در جهان در حال افول است/ آمریکا جهان اسلام را گرفتار جنگ نیابتی آمریکا کرد

حجه الاسلام دارابکلایی با اشاره به افول قدرت حاکمیتی غرب در جهان گفت: با تغییر قدرت حاکمیتی غرب در جهان که در حال افول است اولا نقش جهان اسلام چیست و دوما انقلاب اسلامی در زمانه ای که این قدرت افول می کند چه نقشی دارد؟
کد خبر: ۸۷۱۸۹۳۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام دارابکلایی با یادآوری اینکه عربستان با همدستی صهیونیزم و استکبار با کمک مالی بیش از 330 میلیارد دلار برای تجهیز، تسلیح و پشتیبانی مخالفان گروه های مقاومت انقلاب اسلامی در منطقه هزینه کرد اظهار داشت: به اذعان سران سر سپرده آل سعود، عربستان در جنگ نیابتی چنان هزینه ای کرد که اخیرا برای اولین بار با کسری بودجه مواجه شد.

حجه الاسلام والمسلمین علی اکبر دارابکلایی در گفتگو با بسیج مازندران با اشاره به افول قدرت حاکمیتی غرب در جهان گفت: با تغییر قدرت حاکمیتی غرب در جهان که در حال افول است اولا نقش جهان اسلام چیست و دوما انقلاب اسلامی در زمانه ای که این قدرت افول می کند چه نقشی دارد؟

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور استراتژی آمریکا در منطقه را در حال تغییر دانست و افزود: با این حال نه دشمنی آمریکا در منطقه کاهش یافت نه تغییری در رویکرد منطقه مشاهده شد، لذا آمریکا تمام توان آخر خود را برای مقابله با اندیشه انقلاب اسلامی به کار گرفت.

وی عنوان ساخت: جهان اسلام از تغییر رویکرد و قدرت حاکمیت غرب نه تنها سود نبرد بلکه کشورهای اسلامی منطقه به جان هم افتاده و با نام اسلام وحشیانه ترین اقدام را در حق مردم بی گناه مرتکب می شوند به گونه ای که در منظر مادران باردار فرزندی را می کشند.

این مقام مسئول در بسیج طلاب کشور، همه این شرایط را متوجه همدستی آل سعودی دانست که از تریبون عربستان، باصطلاح صدای اندیشه اسلامی سر می دهد و خاطر نشان کرد: جهان اسلام گرفتار جنگ نیابتی آمریکا و کشورهای هم پیمانش در منطقه است لذا این جنگ، جنگ مقابله با انقلاب اسلامی است.

جانشین بسیج طلاب کشورهدف از جنگ نیابتی آمریکا در منطقه را توقف و براندازی انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمن سعی داشته با ایجاد این جنگ خود را به مرز کشورمان برساند و انقلاب را در داخل متوقف کند برای همین تا نوار مرزیو مناطق کرد نشین عراق، چندکیلومتری بغداد و ... رسیدند و در این حال مراقب بودند تا زیاد به مرز ایران نزدیک نشوند زیرا موقعیت و ماهیتشان برهم می خورد .

حجه الاسلام دارابکلایی مازندرانی یادآور شد: تست های مدت تصرف و استقرار در سه استان عراق ظرف 8 ساعت همگی بیانگر نقشه دشمن برای توقف انقلاب اسلامی و جلوگیری از قدرت فراگیر نظام مقدس انقلاب اسلامی از سوی دشمن است.

این مقام عالی در سازمان بسیج با اشاره به اینکه آیا این تست ها به امکانات، پشتیبانی نیرویی، مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی نیاز ندارد گفت: این پشتیبانی ها چگونه و از سوی چه کسان و دولت هایی فراهم می شود؟لذا با رصد این موضوعات، انقلاب اسلامی با عنایت حق تعالی، توجه امام زمان(عج) ، یاری رزمندگان و مردم غیرتمند و مومن ایران اسلامی تنومندتر شده و با تمام توان و قدرت، هشیارانه از ایده ئولوژی و آرمانهای انقلاب در مقابل دشمن ایستاده و دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد اختلاف و نابودی اسلام آن هم به دست مسلمانان در منطقه، اسلام های دروغینی پدید آورد تا مردم گمراه و منزجر شوند ادامه داد: پدیده اسلام از تریبون عرستان با نام اسلام وهابیت و همچنین پدیده اسلام ترکیسم از تریبون اردوغان که همگی محتوایی از اسلام ندارند در باطن نقش خیانتکاری را ایفا می کنند که خنجر از پشت بر پیکر مظلومان و مسلمانان می زنند.

حجه الاسلام دارابکلایی خاطر نشان ساخت: در مقابل اسلام دروغین و موجودی آمریکا و هم پیمانانش، اسلام ناب محمدی(ص) با اندیشه حفظ کرامت انسانی و انقلاب اسلامی به جهان مخابره شد و اکنون با وضع پدیده چندگانه اسلام، شرایط سختی را در حال گذر است.

جانشین بسیج طلاب کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران تاوان سختی را پرداخته و همچنین در انتظار دارد، زیرا این انقلاب به تاسی از نهضت و حرکت امام و مولای خود، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شکل گرفته و برای یاری مظلوم در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار