خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال زکات فطره عام و سهم سادات در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۰۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

جعفر چهرقانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اینکه بیش از 10 میلیارد ریال زکات فطره از مردم نوعدوست استان جمع آوری شده است، اظهار داشت: در روز عید سعید فطر با همکاری هیئت امناء و معتمدین هر محل و روستا به نیازمندان همان محل پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در پرداخت زکات فطره به محرومان نیازهای اساسی آنان از جمله جهیزیه، معیشت و مسکن در اولویت قرار داده شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: مبلغ جمع آوری شده از یک هزار و 105 پایگاه کمیته امداد در مصلاهای نماز جمعه، مساجد و میادین در سطح شهرها و روستاها و با مراجعه مردم نوعدوست به دفاتر این نهاد در شهرستان ها جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید، کمیته امداد مسئول جمع آوری فطریه در سطح کشور است و مبالغ جمع آوری شده با مسئولیت دبیرخانه شورای زکات استان در طرح زکات فطره تا پایان روز عید سعید فطر در رفع نیازهای خانواده های تحت حمایت و نیازمندان به آنها پرداخت شده است.

چهرقانی اظهار کرد: بیشترین درآمد زکات فطره مربوط به شهرستان همدان با مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون ریال می باشد و رشد درآمد نسبت به سال گذشته بیش از 30 درصد بوده که بیشترین رشد درآمد مربوط به شهرستان کبودراهنگ با بیش از 97 درصد رشد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات