اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:
شهروندان سعی کنند چند روز قبل از سفر، بلیت را به صورت اینترنتی و یا از دفترهای فروش بلیت در سطح شهرستان های استان تهیه کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۱۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: شهروندان سعی کنند چند روز قبل از سفر، بلیت را به صورت اینترنتی و یا از دفترهای فروش بلیت در سطح شهرستان های استان تهیه کنند.

حسین اسکندری افزود: مسافران باید نسبت به حقوق خود و شرکت های حمل و نقل مسافربری آگاه و مطلع باشند و هرگز بدون بلیت مسافرت نکنند.

وی اظهار داشت: مسافران بین راهی نیز از راننده تقاضای صدور بلیت کنند چرا که در صورت مواجه شدن با مشکلی بدون این برگ، هیچ سندی در دست مسافر نیست.

اسکندری به توشه همراه مسافر اشاره کرد و یادآورشد: مسافر مجاز است چمدانی تا 20 کیلوگرم را بدون پرداخت هر گونه وجه اضافی حمل کند.

وی ادامه داد: شرکت های حمل و نقل مسافربری نیز موظف هستند برچسب توشه را بر روی چمدان مسافر نصب کنند و برگ دیگری از این برچسب نیز در دست مسافر باشد تا از مفقودی و جابجایی با توشه دیگر مسافران جلوگیری شود و در صورت مفقود و یا جابجا شدن نیز با در دست داشتن برچسب می توانند به راحتی پیگیر موضوع باشند.

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه های استان زنجان از تشدید نظارت اکیپ های نظارتی در داخل خوردوهای مسافربری عمومی خبرداد و گفت: این نظارت ها در فصل تابستان شدت دارد و آب نوشیدنی برای ارائه به مسافران به منظور پیشگیری از بیماری و رعایت بهداشت عمومی باید بسته بندی و خنک باشد.

اسکندری خاطرنشان کرد: به طور معمول آب های نوشیدنی بسته بندی بهداشتی در داخل یخچال نگهداری می شود که خود مسافر می تواند از آن استفاده کند و یا از مهماندار تقاضای آب نوشیدنی کنند.

وی تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 33462369 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه های استان زنجان خاطر نشان ساخت:علاوه بر این سامانه ها و شماره مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظرسنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند.

ارسال نظرات