خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین زهرا تصریح کرد: جوانان امروز باید سه اصل اساسی را شاکله شخصیت و ساختار خود نمایند که اولین آن ایمان به خدا و حرکت بر اساس باور دینی و فتوای عالمان است.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۶۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از قزوین؛ حجت الاسلام زرینه امام جمعه شهرستان بوئین زهرا ظهر امروز در دوره یاوران ولایت دانش آموزی استان قزوین که در مجتمع فرهنگی تفریحی ابوذر همدان در حال برگزاری است گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان فرماندهی میدان جنگ را برعهده داشتند و توانستند بر دشمن پیروز شوند و این وظیفه امروز به شما جوانان عزیز محول شده است تا فرماندهی میدان نبرد امروزی را برعهده بگیرید و پیروز شوید.
حجت الاسلام زرینه در اجتماع 140 نفری فرماندهان واحدهای بسیج مدارس استان قزوین عنوان کرد: جوان نباید خود را همچون پر کاه بسازد تا باد تبلیغات دشمن به هر سو که خواست با خود ببرد باید شخصیت خود را بر اساس ارزش ها و فرهنگ و دین اسلام ساخت تا استوار ماند.
امام جمعه بوئین زهرا تصریح کرد: جوانان امروز باید سه اصل اساسی را شاکله شخصیت و ساختار خود نمایند که اولین آن ایمان به خدا و حرکت بر اساس باور دینی و فتوای عالمان است و نقش نماز و ایمان و حضور در بسیج و این تشکلها در آینده شما که پست مسئولیتی در شهر و کشور خود خواهید داشت اثر گذار است و دیگری احساس مسئولیت است که که شما فرماندهان واحد مقاومت بسیج یاد میگیرید که چگونه مسئولیت بپذیرید و در قبال آن اقدام و عملی نمایید و بسیج سنگ بنای این امر مهم است.
وی در ادامه افزود: از دیگر مسائل مهمی که جوانان ما باید به آن واقف باشند بصیرت است و باری اینکه حق را از باطل تشخیص دهند باید بصیرت داشته باشند تا بدانند در اطراف و کشور و منطقه و جهان چه میگذرد و مظلوم را از ظالم تشخیص دهند ونقشه های دشمن را بشناسند و در موقع ضرورت تصمیم درست بگیرند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها