خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان گفت:همه دستگاه ها باید به نحو شایسته در تکریم و استقبال از این شهدا گام بردارند و با حضور خود و در اختیار قرار دادن امکانات دریغ ننمایند .
کد خبر: ۸۷۱۹۰۶۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت استقبال، تشییع و تدفین پیکر شش تن از شهدای گمنام با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ومعاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان ،فرمانده سپاه شهرستان و رؤسای ادارات گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد.

"ابراهیم دشتیان" معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه از ورود پیکر شش تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام سوگواری شهادت رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع)خبر داد و گفت: تکریم شهدای دفاع مقدس و نکوداشت یاد وخاطره اسوه های مقاومت وایثار به نسل های اینده از وظایف و تکالیف ما است .

وی درادامه بر ضرورت فرهنگ سازی ، ارزش و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان در جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تأکید کرد .

دشتیان همچنین در خصوص شهدای گمنام بیان داشت: همه دستگاه ها باید به نحو شایسته در تکریم و استقبال از این شهدا گام بردارند و با حضور خود و در اختیار قرار دادن امکانات دریغ ننمایند .

وی از عموم مردم ولایت مدار شهرستان گرگان خواست که با حضور خود در این مراسم ضمن ادای دین به شهدای والا مقام با آرمان های شهدا تجدید پیمان دوباره داشته باشند.

در بخش دوم این جلسه "سرهنگ مهاجر"فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: مراسم استقبال از این شهدای گرانقدر و گمنام روز 5شنبه 7مرداد ،ساعت 20از میدان شهید قندهاری(ترمینال)به سمت امامزاده عبدا...(ع)گرگان و همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم وداع در آستان مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان افزود: مراسم تشییع همراه با برپایی نماز وحدت آفرین جمعه 8مرداد ساعت 12در مصلی وحدت گرگان برگزار می گردد و پس از مراسم نیز یک شهید گمنام در سپاه نینوا استان به خاک سپرده خواهد شد .

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها