مسئول سیاسی ناحیه مقاومت امام حسن (ع) گفت: پایبندی به ارزش‌های مبنا و اساس اسلام ،همت بلند برای رسیدن به ارمان‌ها ، پایبندی به استقلال و همچنین حساسیت در برابر دشمنان از مهمترین شاخص های انقلابی گری است.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۸۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، ناحیه مقاومت امام حسن (ع) نشست سیاسی را  باعنوان " شاخص های انقلابگری"  در حوزه خواهران حضرت فاطمه (س)شهرستان قزوین در حسینیه این حوزه برگزار کرد.

افتخار شریفی مسئول سیاسی ناحیه امام حسن (ع) اظهار کرد: پایبندی به ارزش‌های مبنا و اساس اسلام ،همت بلند برای رسیدن به ارمان‌ها ، پایبندی به استقلال و حساسیت در برابر دشمنان از مهمترین شاخص های انقلابی گری است.
وی با اشاره به مبنای اول پایبندی به اسلام ناب در مقابل اسلام امریکایی است تاکید کرد: باید بصیریت را سرلوحه تمام امور خویش قرار دهیم و حواسمان باشد، امروز در مقابل اسلامی که از مرکز لندن تبلیغ میشود همان اسلام امریکایی و از شاخه اسلام متحجر است.
مسئول سیاسی  ناحیه امام حسن (ع) افزود: برای رسیدن به آرمان‌ها باید دارای همت بلند بود و از کسالت و محافظه کاری و یاس نا امیدی به شدت پرهیز کرد و با اتکا به خداوند استقلال یعنی روی پای خود بایستیم و به بیگانگان تکیه و دست درازی نکنیم چرا که رمز موفقیت ما پایبندی به استقلال داخلی و استفاده ازتمام ظرفیت ها موجود است.
شریفی در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی از مولفه‌های مهم هستند ولی متاسفانه برخی به بهانه های مختلف می‌خواهند این مولفه ها را فراموش کنند و هیچ اسمی از انها به میان نیاورند.
وقتی ظاهر یک کشور اسلامی از حیث ساخت و ساز و عمران و یا نوع پوشش شهروندان هیچ رابطه و قرابتی با اموزه های اسلامی نداشته باشد یعنی استقلال فرهنگی نداریم و فقط وارد کننده مد و الگو از خارج هستیم و این بسیار خطرناک است .
شریفی در پایان یادآور شد: دشمن درصدد است با اهداف و تهاجم فرهنگی و با تغییر سبک زندگی و الگوها به نظام اسلامی ضربه بزند و با این روش سبک زندگی مردم و جامعه اسلامی را تغییر دهد و ما باید در این جنگ نرم دشمنان خود را به علم و دانش ، بصیرت و معرفت دینی مسلح کنیم تا ترفند دشمنان را خنثی کنیم .

انتهای پیام /گ

ارسال نظرات