به همت قرارگاه شباب ناحیه نطنز اصفهان برگزار شد:
قرارگاه شباب ناحیه نطنز استان اصفهان کارگاه آموزشی شباب برای کارکنان و بسیجیان حوزه های محلی برادر و خواهر در دو نوبت صبح و عصر جلسه آموزشی شباب برگزار کرد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۸۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، قربانپور مدیریت شبکه شباب استان اصفهان در این باره گفت: اهمیت فضای مجازی به قدری بالاست که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند "فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد" و در سخن دیگر فرمودند"من اگر رهبر نبودم حتماً رئیس فضای مجازی می شدم"

وی افزود: متأسفانه تاکنون کلاسی به نام آسیب شناسی برای جوانان و نوجوانان برگزار نشده و دشمن نیز از این امر استفاده و با فضای مجازی، نفوذ فرهنگی داشته است.

مدیریت شبکه شباب استان اصفهان تأکید کرد: دشمن در حوزه بازی های رایانه ای نفوذ بیشتری داشته به طوری که در برخی بازی مانند انگری برد طوری طراحی شده که نام ائمه و نام های خدا به دست جوان مسلمان تخریب می شود و آنها هیچ اطلاعی از این قضایا ندارند.
وی افزود: ما امروزه دغدغه امنیتی نداریم بلکه اصلی ترین دغدغه ما نفوذ فرهنگی است که از نمونه های آن می توان به شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای اشاره نمود.

قربانپور خاطرنشان کرد: کاربران شبکه های اجتماعی نمی دانند که با عضو شدن در این شبکه ها تمام اطلاعت خود را در اختیار دشمن قرار می دهد و از طریق آی پی آنها را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه در سال 90زیرساخت و محتوای شبکه شباب تشکیل شد،افزود: افتخار ما این است که  یک شبکه داخلی و بومی راه اندازی کرده ایم و در تلاشیم تلویزیون شبکه شهری را نیز راه اندازی و تولیدات بسیجیان را به نمایش بگذاریم.

مدیریت شبکه شباب استان اصفهان در پایان افزود: درصدد هستیم در ابتدا کلیه پایگاه ها و بعد منزل مسئولین را به این شبکه متصل و در پایان منزل هر بسیجیان را به اینترانت متصل کنیم و این شبکه را به عنوان شبکه ملی اطلاعات معرفی نماییم.

در ادامه مدیر شباب ناحیه مباحث مربوط به سامانه های شباب را برای حاضرین در کارگاه تدریس  و در پایان کلاس نیز  با حضور مدیر شباب اصفهان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

تصاویر در ادامه....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات