فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودان (استان هرمزگان) گفت: تفکرات ، نوع جهان بینی و ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران با غربی ها متفاوت و آنها با این موضوع اختلاف ریشه ای دارند .
کد خبر: ۸۷۱۹۰۹۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  و به نقل از ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)؛ نشست روشنگری بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول برنطین (استان هرمزگان) با سخنرانی سرهنگ پاسدار ابراهیم حسین زاده فرمانده  ناحیه مقاومت رودان، نشست روشنگری بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول برنطین برگزار شد.

حسین زاده در این نشست با اشاره به مشکلات و اختلاف های جهان غرب با جمهوری اسلامی ایران، گفت: مشکل جهان استکبار و غرب با ایران اسلامی بر سر موضوع هسته ای نیست، بلکه موضوع ریشه ای و بر اثر موجودیت نظام اسلامی است.

 وی افزود: این مشکل، ریشه در تفکرات آنها و ما دارد و نوع جهان بینی و ایدئولوژی که نسبت به جهان داریم و اگر بهانه هسته ای هم تمام شود، حقوق بشر را به میان می آورند، اگر حقوق بشر تمام شود حمایت از تروریسم و موضوعاتی این چنین را به میان می آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت رودان ادامه داد: ما و غربی ها در طرز تفکرمان هیچ فصل مشترکی نداریم و با توجه با آیه شریفه قران کریم که می فرماید؛ یهودیان و مسیحیان هرگز از شما راضی نخواهند شد تا زمانیکه از آنها تبعیت نکنید.

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: این آیه، دستور خداوند به ما است و نشان دهنده نتیجه مذاکره با آنهاست و تنها راه مقابله با غربی، اتکا به توان داخلی و تبعیت از فرآمین مقام معظم رهبری است. 

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات