سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان:

به روز شدن آموزش های مهارتی نیازمند اعتبارات مناسب است

حضور بخش غیر دولتی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند آموزش‌ها را پویا کند و سیاست دولت در این زمینه توسعه مشارکت بخش غیر دولتی است و این سیاست‌ها در استان نیز دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۰۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه ای مرکز خواهران سمیه به روز شدن آموزش های مهارتی را نیازمند اعتبارات مناسب دانست و گفت: حضور بخش غیر دولتی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند آموزش‌ها را پویا کند و سیاست دولت در این زمینه توسعه مشارکت بخش غیر دولتی است و این سیاست‌ها در استان نیز دنبال می‌شود.

محمدرضا انصاری افزود: وظیفه فنی و حرفه ای منطبق کردن آموزش‌ها با نیازهای بازار کار است، باید در بحث آموزش‌ها خود پایه‌گذار روشهای نوین آموزشی باشیم.

وی به روز شدن آموزش ها را نیازمند جذب اعتبارات مناسب دانست و تاکید کرد: اعتبارات فنی و حرفه ای استان از محل اعتبارت ملی بوده و از اعتبارات استا نی نیز برای امور مورد نیاز استفاده می شود و فرمانداران نیز همکاری خوبی در این مورد دارند.

انصاری یکی از تاکیدات صورت گرفته در برنامه پنجم را توجه به مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد و گفت: در برنامه ششم نیز به این موضوع تاکید شده و با جدیت نسبت به این موضوع اقدام می کنیم.

همچنین رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران سمیه خرم‌ دره در این مراسم با بیان اینکه این مرکز دارای ۱۲ کارگاه آموزشی است، گفت: تعداد ۱۰ آموزشگاه آزاد نیز در سطح شهرستان زیر‌نظر این مرکز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مینا عرب‌خانی با بیان اینکه در تعهدات این مرکز با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده، آموزش سیار، آموزش برای شاغلان، دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفته می‌شود، افزود: اولویت قرار دادن آموزش جوانان در بحث اوقات و فراغت توانمند سازی آنان از اهم مواردی است که مرکز به آن توجه ویژه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار