امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محراب گفت:یکی از برکات اساسی و عظیم انقلاب اسلامی نماز جمعه است.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۰۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، به مناسبت هفته نماز جمعه بخشدار اصلاندوز،رییس حوزه قضایی اصلاندوز،فرماندهی ناحیه عشایری،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه،سرپرست شهرداری ،شورای شهر و فرماندهان انتظامی و مرزبانی با امام جمعه اصلاندوز دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام"عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز با تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران توسط حضرت آیت الله سید محمود طالقانی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب اظهار کرد:اهمیت نمازجمعه از هر لحاظ بسیار فراوان بوده و مورد تاکید اسلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه مساله حیاتی است که بعد از پیروزی انقلاب در 900 شهر کشور این فریضه عبادی سیاسی برگزار می شود افزود:یکی از برکات اساسی و عظیم انقلاب نماز جمعه است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد:نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و قرارگاه ایمان،تقوا،بصیرت و اخلاق است.

حجت الاسلام اسدزاده از تمام مردم و مسئولان خواست در نماز جمعه هر هفته حضور گسترده و باشکوه داشته باشند چرا که این حضور باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز در این دیدار یکی از برکات نظام و انقلاب را شکل گیری حکومت ولایی و اولین نماز جمعه در نظام دانست و گفت:در نماز جمعه علاوه بر اینکه مقدرات اسلامی مطرح می شود بلکه ارتباط بین مردم و مسئولان را شکل می دهد.

وی با بیان اینکه روز به روز بر اقتدار نظام با نقش علما افزوده می شود افزود:منطقه ما نیز از نعمت نماز جمعه بی بهره نیست که لازم است از امام جمعه اصلاندوز قدردانی کنیم.

"محرم بنیادی" فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با گرامیداشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور به اهمیت نماز جمعه در جامعه اسلامی اشاره و از زحمات امام جمعه اصلاندوز تقدیر و تشکر کرد.

 
 
 
 

ارسال نظرات