امام جمعه کوثر در گفتگو با کوثرخبر مطرح کرد

نماز جمعه خط مقدم جبهه علم و فرهنگ در برابر استکبار است

دین محمدی و فرهنگ انقلابی به برکت حضور پرپار مردمی در نماز های دشمن شکن جمعه میسر شده است؛ مردم با بصیرت و مسئولین جهادگر بهوش و به گوش باشند که ابزارآلات غربی برای کمرنگ کردن نماز های جمعه تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۲۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

حجت الاسلام بیگی طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر در خصوص فرارسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور ضمن گرامیداشت این افتخار ملی اظهار کرد: خطبه های عبادی سیاسی جمعه و همچنین اقامه نماز جماعت از جمله پایگاه بصیرت دهی و دشمن شناسی به مردم است که امت اسلامی را در برابر هرگونه توطئه های غرب مصون می دارد.

وی با بیان اینکه ترویج معارف اسلامی، دینی و انقلابی از جمله صفاتی است که مردم در نمازهای جمعه از آن بهره مند می شوند، گفت: تبلور وحدت و انسجام ملی که بر پایه همین اعتقادات و تحرکات دینی و فرهنگی استوار است باعث شده تا امروزه در 900 نقطه میهمن اسلامی نماز جمعه اقامه شود؛ این امر مصداق عملی وحدت و همبستگی بین مردم است.

رئیس شورای فرهنگ اسلامی در دیگر بخش سخنان خود ابراز کرد: دشمن غدار که از دیرباز در صدد تصاحب دین و فرهنگ ملت عزیزمان بوده و است خواهان وارد کردن اولین ضربه محلک به ستاد های ائمه جماعات و همینطور نماز های جمعه می باشد؛ چرا که فرزندان این مرز و بوم فرهنگ انقلابی و ارزش ها و آرمانهای اسلامی را از این جبهه فرا می گیرند که می بایست مردم و مسئولین با اتحادی که دارند این افکار پلید و فتنه های شیطانی آنها را خنثی کنند.

خطیب جمعه کوثر افزود: دین محمدی و فرهنگ انقلابی به برکت حضور پرپار مردمی در نماز های دشمن شکن جمعه میسر شده است؛ مردم با بصیرت و مسئولین جهادگر بهوش و به گوش باشند که ابزارآلات غربی که همانا ماهواره و شبکه های اجتماعی و مجازی است از جمله ترفند هایی می باشد که غرب برای کمرنگ کردن نماز های جمعه سراسر کشور در ایران اسلامی تدارک دیده است.

حجت الاسلام بیگی ابراز کرد: یقین داشته باشید که با اهتمام هر چه بیشتر برای برپایی نمازهای جمعه و جماعت دشمن هر لحظه زلیل تر و ضعیفتر می شود؛ همانطور که آنها یا طرق مختلف خواهان فروپاشی نظام اسلامی ما هستند ما هم بایستی با تحرکات فرهنگی و دینی در عرصه های مختلف فروپاشی دولت استکبار و رژیم غاصب را موجب شویم.

امام جمعه کوثر در پایان بخش سخنان خود از حضور پر شور اهالی شهرستان کوثر در نمازهای جمعه قدردانی کرد و خواستار ترویج دین و فرهنگ اسلامی با رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار