کد خبر: ۸۷۱۹۲۱۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

مسوول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: مجموعه ی سپاه امام سجاد در استان آمادگی اعزام بیش از 18 هزار دانش آموز بسیجی را به اردو های راهیان نور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار رسول جهانداری در گفت و گو با خبرنگاران؛ افزود: در سال گذشته از بین عامه اقشار مردم بیش از 22 هزار نفر اعزام به اردوهای راهیان نور را داشته ایم که امسال این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: 3 هزار و 576 نفر در سال گذشته از دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که امسال پیش بینی می کنیم اگر مجموعه ی استان بالاخص آموزش و پرورش همکاری لازم را با ما داشته باشد ما توانایی اعزام بیش از 18 هزار دانش آموز بسیجی را دارا هستیم.

جهانداری تصریح کرد: اردوهای راهیان نور به دو شیوره برگزار می شود یکی به صورت اعزام به استان خوزستان و مناطق عملیاتی جنوب و دیگری بصورت اردوی راهیان نور دریایی که چند سالی است آن را آغاز کرده و با استقبال مردم روبرو شده است.

وی اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت انسان ساز و بیمه کننده است برای دانش آموزان و اساسی ترین کار فرهنگی است که بیشترین تاثیر را برروی دانش آموزان و عامه ی مردم دارد.

مسوول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) خاطر نشان کرد: در چند روز اخیر دو دانش آموز بعنوان خادم الشهدا به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شده اند که هم امکنون در حال خدمت در آنجا هستند و انتظار می رود تا دپایان سال دانش آموزان بیشتری بعنوان خادم الشهدا به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

ارسال نظرات