معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

گشاده رویی با دیگران مهم ترین اصل در جذب افراد به بسیج

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: برخورد با الفت و مهربانی و گشاده رویی با افراد مهم ترین اصل در جذب به بسیج است.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۳۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ محمد زارع مهرانی افزود: جذب حداکثری به بسیج از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای آن راه هایی تعریف شده است که درصورتی که فرماندهان به آن عمل کنند در این مهم موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: اولین اصل در جذب افراد به بسیج انگیزه داشتن است و پس از آن احساس مسوولیت کردن حائز اهمیت بسیار است.

سرهنگ زارع مهرانی تصریح کرد: خداوند در قرآن به ما می فرماید که ما باید دست دیگران را گرفته و به سمت بالا بکشیم و زمینه را برای پیشرفت آنان محیا کنیم و برای آن ابتدا باید از خود و خانواده ی خود شروع کنیم و سپس به کمک همه ی بشریت بشتابیم .

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) اظهار داشت: اصل سوم در جذب نیروی انسانی درد مندی نسبت به دیگران است و برای اینکه بتوانیم خود را دردمند کنیم باید یار و یاور حق باشیم و از حق دفاع کرده و دیگران را در این مسیر قرار دهیم.

وی اذعان داشت: در جذب نیرو باید به شیوه و روش بزرگان دین همچون پیامبر مکرم اسلام (ص) عمل کرد و با نگاه کردن به اعمال آنها ببینیم به چه شکل به جذب افراد به اسلام پرداخته اند.

سرهنگ زارع مهرانی خاطرنشان کرد: رحمت و مهربانی ، برخورد با گشاده رویی، صبر و بردباری و رازداری اصلی ترین شیوه های دعوت و جذب در پیامبر اسلام بوده که لازم است بسیجیان این ویژگی ها را در خود تقویت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار