مدیر کانون زبان ایران در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به استقبال خوب زبان‌آموزان قرار است در کانون زبان شهرکرد بخش آموزش زبان عربی، آلمانی و فرانسه راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۳۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد مردانی با اشاره به اینکه کانون زبان ایران از سال 87 درشهرکرد خدمات ارائه می‌دهد عنوان کرد: هم اکنون 175 کلاس آموزشی با حضور 3580 فراگیر در رده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دایر است و بیش از 3 هزار نفر نیز در نوبت ثبت‌نام هستند.

مدیر کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر راه اندازی شعبه ی دوم این مرکز در شهرستان بروجن گفت: تاکنون 5 کلاس آموزشی با حضور 85 زبان آموز در این شهرستان سامان دهی شده است. این در حالی است که این مرکز در مرحله ی ثبت نام قرار دارد.

مردانی با اشاره به احداث کانون زبان در سایر شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: با جذب مدرس توانمند احداث مرکز کانون زبان در شهرستان فارسان نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مدرک این کانون در خاوره‌میانه معتبر است، گفت: با توجه به استقبال خوب زبان‌آموزان قرار است در کانون زبان شهرکرد بخش آموزش زبان عربی، آلمانی و فرانسه راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات