فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از افزایش 70درصدی كشفیات مواد مخدر در چهارماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۳۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "غلامعباس غلامزاده "در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در تشریح این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان، طی 4 ماه نخست سال 95 در مقایسه با سال گذشته کشفیات مواد مخدر70 درصد افزایش را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری افزود: دراین راستا از ابتدای سال تاکنون 877 متهم دستگیر و 21دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

رئیس كمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در بحث مواد مخدر یكی از اولویت های بسیار مهم و منطقی ناجا كه مورد تآكید كارشناسان این حوزه نیز می باشد موضوع آموزش و آگاهسازی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به آسیب های مواد مخدر است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی بادرك عمیق این مسئله كه پیشگیری از اعتیاد جدای از آسیب های روحی وارده بر فرد معتاد و اطرافیان از تحمیل هزینه های سنگین بر اقتصاد كشور و خانواده ها جلوگیری می كند ضمن استفاده حداكثری از مشاركت های مردمی و هماهنگی با نهادها ی مرتبط در این حوزه اقدامات مؤثر و ملموسی به انجام رسانده است.

سردار"غلامزاده" در پایان گفت: امروز اصل مبارزه با مواد مخدر در تمام ابعاد شامل:مبارزه با باندهای بزرگ توزیع و خرده فروشان، پاكسازی نقاط آلوده، آموزش به آحاد مردم برای پیشگیری، ترك اعتیاد و عدم برگشت به چرخه مصرف مواد مخدر و به ویژه اجتماعی كردن بحث مقابله از محورهای مورد توجه پلیس است.

ارسال نظرات