خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا گفت: از جمله خدماتی که اردوهای جهادی در مناطق مختلف ارائه می‌دهند «مردم یاری» است که در قالب اجرای این برنامه بسیجیان با حضور در مزارع و باغات و یا سایر عرصه‌های فعالیت بسیجیان، اقدام به کمک و همیاری برای اجرا یا اتمام کارهای روستاییان می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۶۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، احمدرضا صفابخش در حاشیه بازدید از فعالیت گروه جهادی رهروان فاطمی پایگاه مقاومت بسیج شهید طاووسی، حوزه مقاومت بسیج شهید قانع شهرضا، اظهار داشت: این گروه جهادی متشکل از 20 نفر از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج از پنجم مردادماه الی دوازدهم مردادماه 95 با استقرار در روستای امامزاده علی اکبر برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: از جمله خدماتی که اردوهای جهادی در مناطق مختلف ارائه می‌دهند «مردم یاری» است که در قالب اجرای این برنامه بسیجیان با حضور در مزارع و باغات و یا سایر عرصه‌های فعالیت بسیجیان، اقدام به کمک و همیاری برای اجرا یا اتمام کارهای روستاییان می‌کنند.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا گفت: با توجه به نامگذاری سال 95 تحت عنوان«اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» از سوی فرمانده معظم کل قوا و لزوم اجرای برنامه‌های ابلاغی ایشان در تمامی سطوح و رده‌های نیروهای مقاومت بسیج، بسیجیان شرکت کننده در این اردوی جهادی با برگزاری کلاس‌های اقتصاد مقاومتی و اعطای مجوز به روستاییان شرکت کننده در این کلاس‌ها، بسترهای لازم برای ایجاد و توسعه طرح‌های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های خانواده و تربیت فرزندان و ویزیت پزشک رایگان روستاییان و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج برادران روستا، از جمله دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

صفابخش تصریح کرد:در سال گذشته 128 نفر اردو جهادی در قالب 7 مرحله برگزار شد که طبق اساسنامه سازمان و برنامه ابلاغی، تمامی مناطق محروم یا کمتر توسعه یافته شهرستان را در برگرفت.

وی افزود: تا پایان سال جاری 354 نفر روز اردوی یک روزه در قالب 21 مرحله برگزار می‌شود، این در حالی است که تعداد 58 نفر برادر و 96 نفر خواهر بسیجی نیز هر یک به مدت 10 روز در عرصه‌های مختلف اردوهای هجرت (3) دانش آموزی در شهرستان شرکت کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها