معرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد

طی حکمی از جانب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان حجت الاسلام علی پاکدامن به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۶۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام شمس اله جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مراسم تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد، گفت: شیعه واقعی کسی است که در اموال، ناموس و اسرار امانت دار باشد و خیانت نکند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت رئیس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: شیعه واقعی کسی است که داری قلب سلیم باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه به فرموده پیامبر اکرم (ص) بهترین مخلوقات روی زمین امام علی(ع) و شیعیان او هستند، افزود: کسانی که غدیر را درک نکردند ازهمان اول اسلام واقعی را نیز نپذیرفته بودند.

سرهنگ پاسدار ماشاء الله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد نیز در این مراسم گفت: امروز تا زمانی که پشت سر روحانیت حرکت می کنیم استکبار را شکست خواهیم داد؛ اما اگر در کنار روحانیت منیت داشته باشیم قطعا شکست خواهیم خورد.

وی افزود: تا زمانی در کنار روحانیت قرار داریم هیچ دشمنی نمی تواند بر ملت ایران غلبه پیدا کند و یا بر آنها تاثیر بگذارد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه امروز در راس کشورمان رهبری قرار دارد که دشمنان نیز به بزرگی و اقتدار ایشان اعتراف کرده اند، گفت: بنابر اذعان سیاستمداران غربی رهبر معظم انقلاب نقشه هایی را که برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی می شوند با یک سخنرانی خنثی می کنند.

بازگیر ضمن قدردانی از تلاش های مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد، تصریح کرد: سپاه ناحیه ناحیه خرم آباد طی چهار سال اخیر و در سه ماهه اول سال 95 به عنوان ناحیه برتر سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و همچنین به عنوان یکی از نواحی برتر کشور معرفی شده است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم طی حکمی از جانب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان حجت الاسلام علی پاکدامن به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام بهاء الدین رضایی مسئل سابق نیز تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار