خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نورآباد ممسنی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس دراین شهرستان از شكل‌گیری پویش مردمی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلفی نظیر یادواره شهدای روحانی همزمان با این مراسم‌ها خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۷۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
امید نصیبی، فرمانده سپاه شهرستان نورآباد ممسنی امروز، ۷ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاكسپاری دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در این شهرستان گفت: شهرستان‌های ممسنی و رستم معطر به قدوم دو كبوتر خونین بال دفاع مقدس شده است.

وی با بیان اینكه جهت میزبانی این شهدا اقدامات مختلفی تاكنون انجام شده است، افزود: در این راستا پویش‌های مردمی و همچنین ستاد استقبال مردمی شامل كمیته‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی،‌ تبلیغات، پشتیبانی و فضاسازی شكل گرفته است و بحمد الهی همكاری خوبی میان مسئولان و مردم این شهرستان شكل گرفته است.

نصیبی با تصریح اینكه پیكر مطهر شهدای گمنام شب گذشته، ۶ مردادماه وارد شهرستان می‌شوند، گفت: جهت كسب فیض از وجود این دو لاله گمنام دفاع مقدس از امشب مراسم‌‌های شب وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء به‌مدت سه شب در شهرستان‌های رستم و ممسنی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ممسنی  اظهار كرد: به یاری خدا بناست تا مراسم تشییع و خاكسپاری این شهدا همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در روز شنبه، ۹ مردادماه ساعت ۷ صبح در محل بوستان شهدای شهر مصیری این شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینكه در این مراسم حجت‌الاسلام خرسندی، امام جمعه رستم بر پیكر این شهدا نماز اقامه كرده و پس از انجام سخنرانی مراسم سوگواری نیز برگزار خواهد شد، گفت: در حاشیه این مراسم تشییع شهدا مسابقه فرهنگی با عنوان «روزی با شهدا» نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

نصیبی همچنین از برگزاری یادواره ۲۰ شهید طلبه و روحانی شهرستان‌های ممسنی و رستم همزمان با مراسم تشییع شهدا خبر داد و گفت: این یادواره به مدت دو شب در نورآباد برگزار خواهد شد كه شامگاه جمعه، ۸ مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء این یادواره در مسجد جامع شهر نورآباد با سخنرانی حجت‌الاسلام شاكری امام جمعه این شهرستان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ممسنی ادامه داد: شب دوم این یادواره در شامگاه شنبه، ۹ مرداد در سالن ورزشی اداره تربیت بدنی این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها