خبرهای داغ:
متأسفانه قانون پیشگیری از سدمعبر در قزوین به خوبی اجرایی نمی‌شود و ضروری است واحد اجرائیات و سازمان میادین شهرداری به نحو مطلوبی به این بخش ورود کنند و مسئولین قضایی، نیروی انتظامی و فرمانداری نیز درکنار آنها باشند.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۷۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در  قزوین؛ علی صادقی نیارکی با انتقاد از وضعیت شهر در رابطه با سد معبر برخی از مغازه داران در پیاده‌روها و ورود غیر مجاز آنها به حریم عابرین پیاده، تأکیدکرد: متأسفانه قانون پیشگیری از سدمعبر در قزوین به خوبی اجرایی نمی‌شود و لازم است واحد اجرائیات و سازمان میادین شهرداری به نحو مطلوبی به این بخش ورود کنند و مسئولین قضایی، نیروی انتظامی و فرمانداری نیز درکنار آنها باشند تا ساماندهی مطلوبی رخ دهد.
وی در ادامه با بیان اینکه در شهر تاریخی، فرهنگی، متمدن و ادبی قزوین رعایت حقوق شهروندان ضروری است، افزود: متأسفانه حقوق شهروندی ازسوی برخی مغازه داران و صاحبان واحدهای صنفی رعایت نمی‌شود و در بازار و شوارع عام شاهدیم که اجناس مغازه داران خارج از حریم ملک خصوصی آنها و گاها در دو طرف پیاده رو گذاشته شده و تردد را برای عابرین سخت می‌کند.
این عضو شورا گفت: رعایت حقوق شهروندی در کوچه‌ها، خیابانها، پیاده روها و مراکز خرید و بازار یکی از شاخصه‌های توسعه شهرها محسوب می‌شود و هرچه این مهم مورد توجه شهروندان قرار بگیرد، بازتاب آنرا در محل زندگی خود خواهند دید.
صادقی نقش سازمان فرهنگی ورزشی را در فرهنگ سازی موضوع رفع سدمعبر در قزوین بسیار مهم دانست و ادامه داد: فرهنگ سازی در رابطه با موضوعات مختلف شهروندی بسیار مهم است و باید دردستورکار متولیان امر قرار بگیرد تا همراهی تعداد بیشتری از شهروندان را شاهد باشیم.


1004/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها