خبرهای داغ:
جزئیات مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شمالغرب شیراز،
پس از خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا، به مدت دو روز ویژه برنامه هایی با حضور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان شیراز تدارک دیده شده اند.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۷۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
همزمان با ایام شهادت امام صادق (علیه السلام) پیکرهای مطهر سیزده شهید دفاع مقدس در استان فارس تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) میزبان دو شهید گمنام از جمع این سیزده شهید دفاع مقدس خواهد بود، این دو شهید گمنام در بخشی از اکوپارک شهر جدید صدرا که به نام بوستان شهدای گمنام مزین خواهد شد به خاک سپرده می شوند.

این دو شهید گمنام 17 و 19 ساله در عملیات بدر منطقه شرق دجله سال 1362 و عملیات رمضان منطقه شرق بصره سال 1361 به شهادت رسیده اند، پس از خاکسپاری این دو شهید می توان گفت پنج منطقۀ شمالغرب شیراز شامل صنایع الکترونیک صاایران، صنایع فجر، شهرک گلستان، دانشگاه آزاد صدرا و بوستان شهدای گمنام صدرا میزبان دوازده شهید گمنام هستند.

مراسم استقبال از این شهدای گمنام روز پنجشنبه هفتم مرداد 1395 از ابتدای ورودی شهر صدرا آغاز شده و پس از آن پیکرهای مطهر این شهدای گمنام از بلوار پاسدارن جنب شهرداری صدرا بر روی دستان مردم مومن و شهید پرور این شهر جدید به سمت چهارراه مولانا تا اکوپارک صدرا تشییع خواهند شد.

سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس بعنوان سخنران در این مراسم حضور خواهد داشت و  حجت الاسلام حسینی نژادیان امام جمعه شهر جدید صدرا بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام نماز اقامه می کند، همچنین پس از خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا، به مدت دو روز ویژه برنامه هایی با حضور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان شیراز تدارک دیده شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها