خبرهای داغ:
سرهنگ کریمی گفت: ایران اسلامی همیشه پرچمدار مبارزه با تروریست بوده است .
کد خبر: ۸۷۱۹۲۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

سرهنگ داریوش کریمی مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه گفت : امروز ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و مردم و مسئولان باید خود را پاسدار و مدیون ایثارگری‌های شهدا بدانند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه قربانی تروریست از جمله منافیقن ،گروهک فرقان و... بوده است  و در این راه شهدای بسیاری مانند شهید صیاد شیرازی ، شهدای هسته ای تقدیم نموده ، گفت:ایران اسلامی همیشه پرچمدار مبارزه با تروریست بوده است .

کریمی افزود : استکبار جهانی که ایران اسلامی را به تروریست متهم می‌کنند خود حمایت کننده و محرک تروریست‌ها در تمامی نقاط جهان است و تروریست محصول کار استکبار جهانی است و مصداق بارز آن داعش بوده که در سوریه ، عراق و یمن انسان‌کشی کرده و هرروز مردم را به خاک و خون می‌کشد.

وی ضمن بیان اینکه یکی از اهداف نظام سلطه برای راه اندازی گروه های تروریستی در کشور های اسلامی رواج پدیده اسلام هراسی است گفت :استکبار جهانی تلاش می کند با حمایت از گروهک های تروریستی و معرفی آنان به عنوان مسلمان چهره ای خشن از اسلام نشان دهد و مانع گسترش اسلام ناب محمدی (ص) در جهان شود.

کریمی تصریح کرد: ملت ما با وجود نعمت ولایت و رهبری آگاه ، شجاع و مردم بصیر در همه صحنه‌ها پیروز و از گردنه‌های سخت سرفراز و عزت‌مند عبور کرده است.

ارسال نظرات