خبرهای داغ:
دبیر برگزار کننده مسابقات جام دوستی در بیرجند گفت: استعداد جوانان استان ما در رشته تیراندازی بسیار بالا است و این حمایت بیشتر مسئولین را می طلبد زیرا امکانات محدود پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۹۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: 31 نفر آقا و خانم در اولین دوره مسابقات جام دوستی که به میزبانی کانون فرهنگی ـ ورزشی جوانان بسیج بیرجند برگزار می شود؛ شرکت کردند.

وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات امروز پنج شنبه هفتم مرداد ماه در استان ما همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

سر داور این مسابقات با بیان اینکه هفته گذشته شش نفر از برگزیدگان تیراندازی با تپانچه به مسابقات کشوری اعزام شدند، افزود: این مسابقات در دوره مقدماتی و در رشته های تیر اندازی با تفنگ بادی 10 متر و تپانچه برگزار می شود و از هر رشته سه نفر انتخاب می شوند و در آینده به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال کلاس های آموزشی تحت نظر مربیان مجرب و تراز اول کشوری در کانون فرهنگی ـ ورزشی جوانان بسیج برگزار می شود.

حسینی ادامه داد: مهم ترین هدف از برگزاری این کلاس ها استعدادیابی در این رشته ورزشی است که نوجوانان و نونهالان که آینده سازان کشور هستند بتوانند به مسابقات کشوری بسیج راه پیدا کنند و حائز رتبه های برتر شوند.

این مربی تیر اندازی اظهار داشت: در کنار ورزش تخصصی و حرفه ای رعایت شئونات اسلامی و ارزشی همچون عفاف و حجاب و مسائل تربیتی به خوبی رعایت می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان استان ما در این رشته ورزشی در مسابقات کشوری توانایی و استعداد خود را به خوبی نشان دادند؛ سعی داریم در باشگاه مقاومت بسیج ورزشکاری بار سنگینی را از دوش هیئت تیراندازی برداریم و کمک کار این هیئت باشیم.

دبیر برگزار کننده مسابقات جام دوستی در بیرجند گفت: کانون بسیج برای پرورش استعداد جوانان در این رشته هزینه های زیادی پرداخت کرده است تا جایی که کار ما با سطح تراز اول کشور یکی است اما امکانات ما از قبیل سالن تیر اندازی برای این تعداد شرکت کننده خیلی کوچک است.

وی ابراز داشت: تقاضای ما از مسئولین هیئت تیراندازی و سایر بانیان امر که در یک خانواده هستیم این است که چون استعداد و توانایی جوانان استان ما در این رشته ورزشی عالی است یک هماهنگی و حمایت بیشتری صورت گیرد که هزینه ها مقداری از دوش ورزشکاران کمتر شود و چنانچه امکانات به نحو مطلوب و در شان ورزشکاران مهیا باشد فعالیت ها بیشتر و اثر بخش تر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها