بهره برداری از فاز نخست صنایع غذایی گهر دورود با حضور وزیر کشور

فاز اول راه اندازی صنایع غذایی گهر دورود در استان لرستان روز پنجشنبه با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۹۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان فاز اول این شرکت اختصاص به تولید بطری فلزی، شیشه ای و پلاستیکی و درب بطری داشته و قابلیت اشتغالزایی کل مجموعه بیش از یکهزار نفر است.
در حال حاضر کل طرح با 18خط تولید 60 درصد و خط اول طرح در زمینه تولید آب معدنی 90 درصد پیشرفت دارد و حجم سرمایه گذاری این طرح دو هزار و 610 میلیارد ریال است.
ساخت صنایع غذایی دورود با ظرفیت یکهزار و 100 فرصت شغلی و پیشرفت بیش از 60 درصددر سال 1390 پس از جریان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی با موانع قضایی مواجه و متوقف شد.
مجوز تاسیس شرکت صنایع غذایی دورود با اعتبار یکهزار میلیارد ریال در سال 1387 صادر شد و کارفرما شرکت گروه امیرمنصور آریا و بانک ملی شریک سرمایه گذار طرح بود.
عمده فعالیت شرکت در 5 فاز عنوان شده بود که فاز اول تولید بطری فلزی ، شیشه ای و پلاستیکی و درب بطری است که تمامی عملیات اجرایی و زیربنایی و تاسیساتی انجام شده و تمام دستگاهها نصب و آماده بهره برداری می باشد.
فاز دوم این واحد تصفیه آب بوده که سوله ها و امکانات زیرساختی ایجاد و تجهیزات و ماشین آلات خریداری و بخشی از آن نصب شده است.
فاز سوم کارخانه تولید آب معدنی در 18 خط تولید مجزا ، فاز چهارم ایجاد کارگاه شربت خانه جهت تولید آب معدنی ، ماالشعیر، دوغ و فاز پنجم تصفیه خانه که تاکنون اجرا نشده است.
بهمن سال 93 آیت الله لاریجانی با سفر به لرستان وعده امیدوارانه ای به مردم لرستان و از تعیین تکلیف اموال توقیفی مفسدان اقتصادی در استان خبر داد که عمل به این وعده امروز موجب امیدواری و رضایت مردم دورود شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار