یادی از سردار شهید مهدی نظر فخاری از ساوه؛
امام جمعه ساوه جامعه امروز را نیازمند الگوگیری از شهدا دانست و گفت: الگوگیری از شهدا عزت، استقلال و شرف برای جامعه به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۰۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار شهید "مهدی نظر فخاری" در سال ۱۳۳۸ همزمان با سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در ساوه و در خانواده‌ای مذهبی متولد شد و در دامان عشق و ارادت به اهل بیت (ع) پرورش یافت.

این شهید والامقام از شهدای مظلوم تدارکات و پشتیبانی (لجستیک) بود، برای این سردار گمنام انقلاب اسلامی که به عنوان شهید شاخص این شهرستان است بناست یادواره‌ای را با حضور امام جمعه موقت تهران برگزار کنند.

صبح امروز امام جمعه شهرستان ساوه به همراه رئیس بنیادشهید و امور ایثاگران و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در این دیدار جامعه را نیازمند الگوگیری از زندگی شهیدان دانست و افزود: بهره‌گیری از فرهنگ شهید، شهادت و ایثار ضامن بقای انقلاب اسلامی و جامعه اسلام است.

وی افزود: دین مبین اسلام و بیداری جهان به برکت نهضت مردمی امام خمینی(ره) و جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی به دست آمد و اگر امروز در کشور شاهد پیشرفت‌هایی هستیم به برکت خون شهداست که برای امنیت و اقتدار اسلام از جان خود گذشتند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند و امروز ادامه راه پر افتخار شهیدان وظیفه هر ایرانی آزاده است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در ادامه گفت: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است، حقیقت این دیدارها تجدید عهد با آرمان های شهداست و یک وظیفه اداری نیست.

وی افزود: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

امام جمعه ساوه در پایان با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

در پایان این دیدار معنوی با اهداء لوح منقوش به تصویر شهید والامقام از خانواده معظم شهید تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات