شناسایی پیکر پاک شهید کرامت‌الله افسرده پس از ۳۳ سال

پیکر پاک شهید کرامت الله افسرده یکی ازشهیدان دوران دفاع مقدس پس از سی و سه سال انتظار سرانجام شناسایی شد و نوید وصل را برای این خانواده شهید به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۲۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس پنجشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: پیکر مطهر این شهید بزرگوار که در منطقه عملیاتی حاج عمران شهید شد، عصر دیروز وارد شهر شیراز شد و مورد استقبال قرار گرفت.

جواد قناعتی بابیان اینکه شهید افسرده از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است و با روش تشخیص دی ان ای DNA شناسایی شده افزود: زمانی که خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید شناسایی شده را با حضور مسئولان سپاه استان به خانواده اش اعلام کردیم واکنش خانواده این شهید مثال زدنی بود.

وی بیان کرد: مراسم های تشییع و خاکسپاری شهدای شناسایی شده باید با هماهنگی خانواده این شهدا صورت گیرد بنابراین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مراسم تشییع و خاکسپاری شهید افسرده هفته آینده درشهرستان کازرون برگزار می شود.

 

او اظهارداشت: به دلیل تشییع و تدفین پیکر پاک 13 شهید در استان همزمان با ایام شهادت امام صادق(ع)، هنوز زمان و مکان دقیق مراسم ویژه شهید افسرده مشخص نشده است که جزئیات مراسم در روزهای آینده اعلام می شود.

ارسال نظرات