مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق(ع)گفت: همه ائمه(ع) استکبار ستیز و مدافع مظلوم بودند منتها ابزارها آن ها متفاوت بوده است.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۲۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، از امام باقر(ع) به عنوان بنیانگذار دانشگاه های علمی و امام صادق(ع) را پرورش دهنده شاگردانی ممتاز و اسلام شناسانی واقعی در علوم مختلف یاد کرد و افزود: تربیت 4000 دانش آموز کارآمد مهم ترین ثمره شیخ الائمه(ع) بوده است.

وی مجهز شدن به ابزار و سلاح علم را بهترین راه مقابله با دشمن عنوان و بیان کرد: برای مقابله با چالش های داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای چاره ای جز تجهیز به سلاح علم نداریم.

حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود، نفاق را ثمره تمدن دانست و با بیان اینکه متاسفانه هر چه متمدن تر می شویم نفاق نیز در جوامع بیشتر می شود گفت: امروز جنایتکاران بزرگ قرن خود را حامیان حقوق بشر می دانند و اسلام نیز از ابتدای پیدایش تاکنون ضربه ای که از نفاق خورده است از هیچ چیز نخورده است.

امیرنژاد، دروغگویی صریح، چرب زبانی و القای باطل به جای حق را از جمله خصوصیات منافقان عنوان و تاکید کرد: باید با هوشیاری کامل و دقت زیاد، مراقب آسیب ها و گزند نفاق باشیم.

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آیینی با حضور کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات