رابط گروه جهادی احمدی روشن در ابرکوه گفت: فعالیت گروه های جهادی علاوه بر اهداف محرومیت زدایی، در راستای تسهیل مسیر خدمت رسانی مسئولین نیز می باشد.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۳۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، صبح امروز با حضور مسئولین ابرکوه، مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی در مرکز آموزش فنی حرفه ای امام حسین(ع) ابرکوه، برگزار شد.

اکبر عابدی روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی و رابط گروه جهادی شهید احمدی روشن، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ابرکوه اظهار کرد: امروز یک تیم 24 نفره از گروه جهادی شهید احمدی روشن، به عنوان سفیران کار و تلاش از طرف رهبری، به مدت 10 روز در روستای بداف و هارونی شهرستان ابرکوه، به محرومین خدمت رسانی می کنند.


عابدی تصریح کرد: اولین حرکت جهادگران اعزام یک تیم از شهرستان میبد به خاتم بود و دومین حرکت امروز توسط بانوان جهادگر علم و هنر، با هدف آموزش و ایجاد روحیه نشاط کاری و ترویج فرهنگ کار آغاز شده و در ادامه 4 گروه دیگر نیز به آنان ملحق خواهند شد.


وی خاطرنشان کرد: امسال تعداد 45 نفر جهادگر از دانشکده پیراپزشکی که در بحث آموزش و خدمت رسانی فعالیت دارند، به خراسان جنوبی اعزام شدند و سال آینده از پتانسیل آنان در داخل استان استفاده خواهد شد. همچنین دو گروه دیگر از دانشگاه پیام نور و دانشکده فنی شریف نیز به جمع جهادگران می پیوندند.


رابط گروه در ابرکوه اذعان کرد: برنامه های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، ترویج فرهنگ کار و ... از جمله فعالیت های جهادگران می باشد، که تعداد 25 نفر از دانشجو معلمان، در طرح توانمندسازی روستاها وظیفه آموزش را بر عهده دارند.


عابدی افزود: طرح اردوهای جهادی در وهله اول موجب خودسازی، پروش کادر، گفتمان سازی جهادگران می شود. در مرحله بعد علاوه بر تقویت روحیه مسئولین در پاسخگویی به نیازهای مردم، انگیزه ای برای ادامه زندگی، دلگرمی، رفع فقر فرهنگی و مادی، شناخت و شکوفاکردن استعدادهای افراد را در بین محرومین به دنبال دارد.


وی در خاتمه ضمن درخواست از مسئولین برای حمایت بیشتر، یادآور شد: تمام فعالیت گروه های جهادی علاوه بر اهداف محرومیت زدایی، در راستای تسهیل مسیر خدمت رسانی مسئولین نیز می باشد، تا همگی با هم در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.


ارسال نظرات