معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور خبر داد:

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها با دستور امام خامنه‌ای

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور از اختصاص ۵ هزارمیلیارد تومان برای توسعه روستاها با دستور رهبرمعظم انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، عصر دیروز سیدابوالفضل رضوی در اختتامیه اردوی ملی دانش‌آموزان دختر مناطق مرزی کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهارکرد: هر خانواده روستایی که بتواند شغلی در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع دستی در روستا ایجاد کند وام بدون کارمزد سریعاً به آنها پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در یکی از روستاها خانواده‌ای به تولید عروسک با شناسنامه و علامت خاصی کرد و آنها توانستند در تهران با راه‌اندازی نمایشگاهی چندین میلیون از این عروسک‌ها را به فروش برسانند.

رضوی از اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها با دستور رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس‌جمهور خبر داد و افزود: در سال گذشته علاوه بر اعتبارات جاری 40 میلیارد تومان از بنیاد علوی و برکت به مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یافت و امسال این مبلغ بیشتر خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط خاص این منطقه دولت اجازه جذب 500 نفر نیروی مازاد به وزارت آموزش و پرورش در این استان داده است.

رضوی با اشاره به نقش ویژه دختران در تربیت نسل آینده و نیز اصلاح جامعه، تصریح کرد: اگر در سال آینده این دفترچه را کامل کرده و این اقدامات را درک کرده باشید برای ما ارسال و جایزه ویژه‌ای دریافت خواهید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار