خبرهای داغ:
با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛

یادواره شهدای مدافع حرم سپاه استان قم برگزار شد

به همت پایگاه عاشورا حوزه مقاومت امام حسین(ع) و با حضور مردم ولایت مدار قم، یادواره شهدای مدافع حرم سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد
کد خبر: ۸۷۱۹۳۷۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

یادواره شهدای مدافع حرم سپاه استان قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این یادواره که با همکاری بنیادشهید و امور ایثارگران منطقه 2 قم و گردان هشتم امام حسین(ع) لشگر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) در مسجد صاحب الزمان(ع) خیابان امامزاده ابراهیم(ع) برگزارشد، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: یادواره شهدا برای هر منطقه و هر محلی خیر و برکت به همراه دارد.

وی با بیان اینکه شهدا راه امام حسین(ع) را رفتند، افزود: در واقع این شهدا بودند که استقلال و آزادی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: شهدای ما فدای دین شدند و اگر خون پاک خود را نثار میهن اسلامی نمی‌کردند امروز ما هیچ گونه آزادی و استقلالی از خود نداشتیم.

وی گفت: شهدای مدافع حرم در واقع از مرزهای این کشور دفاع می کنند و اگرمجاهدت آنها نبود داعشی ها به این کشور حمله می کردند وبه زنان وکودکان ما و اموال ما رحم نمی کردند پس عقل حکم می کند دشمن را هزاران کیلومتر آن طرف تر از کشور دور کنیم.

وی ابراز داشت: تنها چیزی که رزمندگان ما را در میدان نبرد ثابت و استوار نگه داشت، توسل به خدای متعال و ائمه اطهار(ع) و وحدت بود.

امیر آبادی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و مجالس و محافلی به نام شهدا خاطرنشان کرد: شهدای ما اسوه و الگوی ما در همه زمینه‌ها هستند؛ چرا که آنان درس شهامت و دلاوری و اطاعت از ولایت را با تمام وجود خویش به ما آموختند.

وی ادامه داد: ما باید همیشه یاد و خاطره شهدا را در دل خود روشن و زنده نگه داریم و به وصیت‌نامه‌های این بزرگواران مراجعه کرده و از آنها پند بگیریم.

امیر آبادی در پایان یادآور شد: شهدای ما با تقوای خود و با دین راسخ و محکمی که داشتند در برابر استکبار جهانی تمام قد ایستادند و نگذاشتند حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست نااهلان بیافتد و ما امنیت امروزمان را مدیون جانفشانی های آنان هستیم.

در این مراسم که دادستان قم، روسای کلانتری 19و 20 و اقشار مختلف مردم حضور داشتند از خانواده های معظم شهدا مدافع حرم تجلیل شد.

ارسال نظرات