مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: مهمترین رکن در فضای اردوهای جهادی خودسازی است.
کد خبر: ۸۷۱۹۴۹۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه ناحیه تربت حیدریه از عصر دیروز در منطقه رخ تربت حیدریه بمدت یک هفته آغاز شد.
 
حجت الاسلام آرمان در مراسم افتتاحیه ابراز داشت: آینده انقلاب در دست شما نوجوانان است و شما افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی می باشید که به دست توانمند شما نسل چهارم می خواهیم عدالت و خدمات انقلاب را به مناطق محروم برسانیم.
 
حجت الاسلام آرمان با اشاره به سخنی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه عنوان کرد: "المسکین رسول الله"  آدم مسکین رسول خداست نه به معنای اینکه از انبیاء و فرستادگان الهی باشد بلکه به معنای کسی است که نیازمند است و نباید دست رد به سینه اش زد؛ امام سجاد (ع) هر زمان به فقیری کمک می کردند بلافاصله دست فقیر را می‌بوسیدند یا به صورت می گذاشتند از حضرت سوال می کردند که چرا این کار را کردیدحضرت می فرمود: دستم به دست خدا خورد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه ابراز داشت: شما جوانان می خواهید بروید به کسانی کمک کنید که نیازمند بلکه کسی است که محتاج اولیات زندگی است که این همان فرستاده خدا و رسول الله است؛ اگر با این نیت قدم برداریم که دست نیازمند را بگیریم و به آن افتخار کنیم این یک مسئله اساسی حائز اهمیت است.
 
حجت الاسلام آرمان در پایان اشاره داشت: ما در حکومت ولایی باید تلاش بیشتر داشته باشیم و با بسیج سازندگی باید دست انقلاب را به مناطق محروم برسانیم و گرهی کوچک از مشکلاتشان را بر طرف نماییم چون شما نوجوانان نماینده امام(ره) و انقلاب در آنجا هستید و باید کار معرفتی بصیرتی و انقلابی داشته باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها