خبرهای داغ:
امام جمعه جدید گنبدکاووس؛

پیروزی های بزرگ ناشی از مقاومت مسلمانان است /مطالبات مردم باید در چارچوب قانون پیگیری شود

امام جمعه جدید گنبدکاووس گفت:مقاومت گروه های مسلمان در کشورهای بحرین، سوریه، یمن و عراق، پیروزی های بزرگی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۲۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس و در منصب امام جمعه جدید این شهرستان، اظهار داشت: هرگز توصیه ای را که کمترین گناه و معصیت را داشته و یا منجر به گروکشی و اختلاف افکنی بین مردم یا اقوام و مذاهب باشد، نمی پذیرم.
وی بابیان اینکه گنبدکاووس ظرفیت های بزرگی درحوزه های مختلف بویژه نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی دارد، گفت: با شناختی که از این ظرفیت ها دارم، تلاش می کنم هر کار خیری را که به تقویت انقلاب اسلامی و بنیان های آن منجر شود، انجام دهم.
حجت الاسلام ترابی با قدردانی از تلاش های 23 ساله حجت الاسلام والمسلمین سبحانی امام جمعه قبلی گنبدکاووس، اضافه کرد: این عالم فرهیخته از سرمایه های بزرگ اجتماعی این شهرستان و استان گلستان است که آسایش و رفاه و در کنار هم زندگی کردن اقوام و مذاهب اسلامی حاصل تلاش او است.
وی بابیان اینکه تلاش می کنم راه و منش حجت الاسلام سبحانی را ادامه دهم، تصریح کرد: ملاک توسعه همه جانبه گنبدکاووس و پیگیری مطالبات مردم باید در چارچوب صحیح و قانونی و با همراهی و همکاری همگان باشد.
امام جمعه گنبدکاووس با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر ضرورت پیروی از منویات ایشان بویژه سبک نشمردن نماز توسط پیروان آن حضرت، به روز جهانی همبستگی با مردم مظلوم بحرین اشاره کرد و گفت: امروز مقاومت گروه های مسلمان در کشورهای بحرین، سوریه، یمن و عراق، پیروزی های بزرگی را به همراه داشته است.
حجت الاسلام ترابی به برخی مسائل سیاسی منطقه از جمله کودتای ترکیه و تسویه حساب های فوق العاده عجیب پس از کودتا و آشکار شدن چهره تروریست های تکفیری عربستان و پیوند آن با اسرائیل نیز به صورت اجمالی اشاره کرد.
تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی امام جمعه قبلی گنبدکاووس و نیز اقامه نماز عصر به امامت او از حاشیه های امروز نماز جمعه این شهرستان بود.
وی در بین دو نماز در سخنانی کوتاه ضمن خیرمقدم گویی به امام جمعه جدید گنبدکاووس از تلاش ها و همراهی های اقشار مختلف مردم و مسوولان با ستاد نماز جمعه قدردانی کرد و گفت: درمدت 23 سال منصب امامت جمعه گنبدکاووس تلاش کردم حرمت و منش روحانیت اصیل با ساده زیستی، همراهی با مردم و حفظ و تقویت وحدت حفظ شود.
حجت الاسلام سبحانی افزود: همه کارگزاران انقلاب اسلامی که روحانیت نیز بخشی از آن است، بایستی همواره در رفتار و گفتار خود با مردم به گونه ای عمل نمایند تا مردم نسبت به اسلام و دین بدبین نشوند.
وی با تاکید برضرورت ارتباط مستمر مسوولان با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: امروز ایران اسلامی و همه مردم آن هرچه دارند، به برکت خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها