فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

اعزام 240 نفر از شهروندان رشت به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه زایرئن رشتی در غالب 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند تصریح کرد: در این اعزام 240 نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل کرمانشاه، قصرشیرین، منطقه عملیاتی مرصاد و بازی دراز و ... بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۳۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

سرهنگ مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اظهار کرد: نخستین مرحله از کاروان راهیان نور محلات حوزه های مقاومت سپاه ناحیه مرکزی رشت به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه زایرئن رشتی در غالب 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند تصریح کرد: در این اعزام 240 نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل کرمانشاه، قصرشیرین، منطقه عملیاتی مرصاد و بازی دراز و ... بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه زائرین اعزامی از مقابل کانون بسیج جوانان شهرستان رشت اعزام شدند خاطرنشان کرد: این زائرین به مدت 4 روز از نزدیک با جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

سرهنگ دوهندو خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی غرب کشور دارای اسرار ناشناخته ایی است که با حضور در این مناطق عملیاتی می توان با آن همه دلاور مردی‌های مردم غرب کشور و رزمندگان اسلام آشنا شد.

وی در پایان گفت: زائرین رشتی در رزمایش فرهنگی بصیرتی با افلاکیان که عصاره ای از حماسه های مردان کرد در دوران دفاع مقدس است شرکت می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار