امام جمعه الیگودرز گفت: مشکلاتی که در کشور بروز پیدا می‌کنند، نتیجه ملاحظات بی‌جا و مصلحت‌اندیشی است.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۶۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌لاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در جمع نماز گزاران این شهر ضمن گرامی‌داشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه و درود به روح آیت‌الله طالقانی به فلسفه برگزاری نماز جمعه ایراد خطبه‌ها اشاره نمود و اظهار داشت: خطیب نماز جمعه نباید در صورت اشتباه ملاحظه مسؤولین را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه اکثر مشکلات کشور ناشی از ملاحظات بی‌جا است، گفت: گفتن مسائل و کنار گذاشتن مصلحت نه تنها مردم را بدبین نمی‌کند بلکه اعتماد آن‌هابه نظام را بیشتر خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز افزود: متاسفانه بیشتر مواقع در رابطه با مفاسد اقتصادی ملاحظه مفسدان را می‌نمایند، اما اگر کسی واقعیات را بیان نمود عده‌ای با عنوان اینکه جایز نیست او را بر حذر می‌دارند.

ارزنده با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه جای ماله‌کشی بر فساد و غارت مفسدان نیست، ادامه داد: مردم باید بدانند که عده‌ای در این کشور با بیان واقعیت‌ها برای احقاق حق آن‌ها تلاش می‌کنند.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: وقتی در گوشه‌ای از کشور محموله بزرگ قاچاق کشف و ضبط می‌شود، آیا نباید تردید نمود که عده‌ای از بدنه دولت در این موضوع دست دارند و واقعا باید ملاحظه آن‌ها را کرد؟

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) و با اشاره به روایات اهل بیت در رابطه با شیعه گفت: شیعیان واقعی دارای ویژگی‌های منحصری هستند که مهم‌ترین آن ایستادگی در برابر طوفان‌ها و تهاجماتی است که می‌خواهند اعتقادات شیعه را مورد هجمه قرار دهند.

ارزنده در پایان شیعه بودن را به ظاهرسازی ندانست و تاکید کرد: شیعیان باید کردارشان بیانگر گفتارشان باشد و بایدها و نبایدها را به درستی رعایت نمایند و خود را در مسیر اهل بیت قرار دهند.


ارسال نظرات