حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، گفت: مسلمان نماها، مادی گرایان و سازش کاران چهره ای خشن از اسلام ناب را معرفی می کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۷۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرکرد در جمع نمازگزاران در مصلای امام خمینی(ره) این شهر ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، با اشاره به برگزاری بیست وسومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در استان گفت: بیست و سومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با هدف ترویج سبک زندگی دینی و اسلام ناب در شهرکرد در حال اجراست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: فرهنگ برخورداری از این جلسات و نشست ها که ارایه دهنده سبک زندگی، مدیریتی، اقتصادی، فردی و اجتماعی اسلامی است جوانان ما را در آشنایی با آداب اسلامی حاکم بر زندگی شان یاری می کند .

نماینده ولی فقیه در استان با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) گفت: این امام همام به تبعیت از پدر بزرگوارشان دانشگاه عظیم روشنگری شکل دادند و با تعلیم اسلام پژوهان و مومنان پرده از چهره اسلام خود ساخته زراندوزان برداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: امروز هموطنان ما هم با فراگیری اسلام ناب به جوانان دنیا به ویژه اروپا می گویند اسلام را با اسلام بشناسید و اجازه ندهید چهره های پلید داخلی و خارجی به ویژه مسلمان نماها، مادی گرایان و سازش کاران چهره ای خشن از اسلام ناب را به شما معرفی کنند و بدانید اسلام با ذلت، ثروت اندوزی و بی عدالتی سازگاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به شهادت شیخ فضل اله نوری اشاره کرد و گفت: همین شبهه زدایی ها موجب شد تا این عالم فقید و جلیل القدر به دار آویخته شود و حتی نزدیکانش در این مراسم دست افشانی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به 12 مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت : حضور آیت الله جنتی در این جایگاه موجب حضور به موقع هم وطنان در پوشش و گرامیداشت مناسبت های انقلابی و انعکاس عملکرد مناسب نسبت به تهدیدها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد همچنین به 9 مرداد روز اهدای خون بعنوان روز اهدای زندگی نام برد و گفت: عمل اهدای خون هم برای اهدا کننده و هم گیرنده خون مفید است .

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تبریک دهه کرامت میلاد فرخنده حضرت معصومه (سلام الله علیها)، به دختران گفت: حاکم بودن سبک زندگی اسلامی موجب عزت حضرت معصومه ( سلام الله علیها) شد .

ارسال نظرات