میزبانی از خادمان رضوی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه کرامت، استان چهارمحال و بختیاری میزبان خادمان حرم مطهر رضوی می شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۷۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 16 مردادماه جاری و به مناسبت دهه کرامت، خدام حرم مطهر رضوی که حامل پرچم متبرک بارگاه مقدس حضرت امام رضا (علیه السلام) هستند، وارد استان می شوند.

جواد کارگران افزود: استقبال مردمی در شهرستان های 9 گانه استان از خدام حرم رضوی، در برنامه ای با عنوان کاروان عشق انجام می شود.

وی، حضور در مناطق محروم با عنوان آغوش پدرانه، دیدار با ائمه جمعه و مسئولان استانی با عنوان تکریم خدمتگزاران، دیدار با اعضای تشکل های میزبان با عنوان خانواده رضوی، حضور در حوزه های علمیه و دیدار با علما و طلاب با عنوان حجج الله، دیدار با کارآفرینان با عنوان هموارگران مسیر الی الله و حضور در مراکز علمی و پژوهشی و دیدار با نخبگان با عنوان عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را از برنامه های خادمان حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

کارگران افزود: خادمان حرم رضوی تا 24 مردادماه جاری در استان حضور دارند.

به گزارش بسیج، از اول ذی‌القعده خجسته سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) تا فرخنده سالروز ولادت پر خیر و برکت برادر عزیزش حضرت ثامن الحجج امام رضا (علیه السلام) به عنوان «دهه کرامت» نامگذاری شده و برنامه های دهه کرامت امسال از 14 تا 24 مرداد اجرا می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار