خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سرپل ذهاب، دین اسلام را دین رحمانیت و عقلانیت معرفی کرد و گفت: دشمنان اسلام با راه اندازی گروه های تروریستی به ظاهر اسلامی به دنبال مخدوش کردن چهره رحمانی دین اسلام هستند تا از پیوستن جوانان غربی به دین اسلام جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۹۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام اکبر مرادپور در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب اظهار داشت: دشمنان با راه اندازی گروه های تروریستی و تفکیری داعش قصد دارند اسلام هراسی را در دنیا ترویج دهند که به فضل الهی توطئه های شوم آنان به خودشان باز خواهد گذشت.
وی نقش جمهوری اسلامی در مبارزه با افراطی گری و گروه های تروریستی و تکفیری را بی بدیل توصیف کرد و افزود: حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با افراطی گری از رویکردهای اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، بیان کرد: امام جعفر صادق (ع ) موسس مذهب جعفری و احیا کننده مذهب شیعه است و ما شیعیان مدیون دوران امامت ایشان هستیم.
امام جمعه موقت سرپل ذهاب ادامه داد: شاگردان بسیاری در دوره امامت این امام همام به دنیای اسلام معرفی شدند که بزرگان علمی و دینی زمان خویش بودند.
حجت الاسلام مرادپور با اشاره به وظایف امامت ، گفت: تبیین و تشریح قرآن ، برقراری حکومت دینی و مبارزه با مفاسد را از وظایف امامان معصوم (ع) تا دین اسلام از مسیر صحیح خود خارج نشود.
وی گفت: دین مبین اسلام الگوی بسیار مناسبی را برای حفظ حقوق و حفظ منزلت و کرامت انسان ها به دنیا معرفی کرده است.
ارسال نظرات